יום שלישי, 14 באוקטובר 2014

מסעדת שולחן - עומר מילר * המסעדה הסגרה*

על עומר מילר שמעתי כבר הרבה אך טרם יצא לי לבקר באחת ממסעדותיו ונפל הפור שנלך
לשולחן בשד' רוטישלד בצהרי שבת חמימים , קראתי שיש שם אחלה עסקיות אז החלטתי לבוא לנסות.עסקית שבת במחירים שנעים בין 78-118 ₪ שכוללת:  סלסלה של לחם עם מטבל ,
מנה ראשונה ועיקרית. כמו כן יש ספיישלים שמתחלפים.
עיצוב המסעדה די פשוט לא מתיימר עם נוף לשדרה .אני די חלוקה לגבי סיכום הארוחה כי חלק מהמנות היו סתמיות ומעט היה טוב .תחילה הזמנו קנקן תה קר עם ג'ינג'ר נענע וליים : התה היה מצוין , אני חששתי שיהיה טיפה חסר טעם (כמו התה שמגישים בטאיזו)ולכן המלצרית החביבה הביאה לי מי סוכר שלבסוף אפילו לא השתמשתי בזה כי התה היה נפלא.


כחלק מהעסקית קיבלנו סלסלה עם לחם מצוין וקרם חציל שעורבב עם יוגורט חמוץ .
קרם החציל היה בסדר אבל היה קצת דליל וחסר איזשהו עומק .למנה ראשונה הזמנו את הגרסה שלהם לסלט קיסר :  סלט קיסר בייקון, פרמזן וקרוטני שום.סלט סתמילא דומה בשום אופן לרוטב קיסר שהכיל אנשובי וכ' הרגיש כמו סוג של מיונז/איוליתפל ומשעמם. מה שעושה את הסלט למופלא זה למעשה הרוטב והמרכיבים הטריים (געגועי העזים והכנים לסלט המושלם של מאיר אדוני במיזללה) .עלי החסות היו רעננים אבל הרוטב היה משעמם ותפל( לא הפסקתי גם להוסיף מלח גס בכדי לתבל לעורר איזשהו עניין כל שהוא)  בקיצור , אפשר לוותר.

מנה נוספת שהזמנו :  ביצה שניצל :  גראם מסאלה, קריספי שאלוט, כוסברה.
מדובר בעצם על ביצה רכה מצופה בפירורי לחם עם טוויסט אסיאתי עם רוטב דגים (איך לא)הביצה היתה מצוינת רכה ולא נוזלית (שכה תעזור לי האל קשה לי עם ביצים נוזליות )מנה מעולה בעלת  חמיצות אסיאתית מעלפת .לא בכדי המנה הזו היא אחת ממנות הדגל שלהמסעדה ולגמרי הייתי חוזרת רק בשבילה.


חלקנו 2 מנות עיקריות,תחילה הוזמן טורטליני במילוי ריקוטה , תפו"א ומחית כמהין עם אפונה עדינה ופרמז'ן ברוטב חמאתי מלטף עם אפונה עדינה . הטורטליני היו מושלמים , כל ביס הרגיש כמו נגיסה בענן . כמו כן הזמנו פילה על לביבה ופירה מחית כמהין מדובר על שני נתחים אדומים מגרים  (מדיום  כמובן) שהונחו על תרד תורכי חלוט ולביבות תפו"א
שהזכירו לי האש בראונס ופירה עם כמהין. הטעם היה רק בסדר , לא משהו טו רימממבר מבחינתי , וכן ציפיתי שהפירה ימריא בזכות הכמהין אך זה לא קרה. 

כמו כן הזמנו סיניה מוסר ים ,דג במחבת לוהטת עם בצלים מקורמלים , עגבניות שרי
ומעל הכל טחינה חמימה . מנה זו הוחזרה לאחר כבוד מאחר והיא נשרפה מלמטה וכל הטעם
השרוף השפיע על הטעמים במנה וגם ייבש את הדג .
לסיום מתוק הזמנו קינוח שולחן. מדובר בקינוח בו אנחנו הסועדים מרכיבים אותו בעצמנו והרעיון די מדליק ומעורר את החושים, יש בו הרבה שוקולד איך לא יהיה מגרה ?
על נייר אפיה  הונח בראוניס מוארך ,והמלצרית עומדת מעל עם שקית זילוף במילוי מוס שוקולד
 והתחילה לקשט ביד חופשית ורחבה מעל הבראוניז (זכינו למבטים רבים משולחנות ליד ,כי זה ממש דמה לפעילות ילדים בשולחן בגן הילדים) כמו כן היא הביאה קערה עם פיצוחים קראנצ'ים בדמות של פקאנים מסוכרים , אגוזי מלך מקורמלים ,טווילים של שוקולד מריר ושומשום ואם זה לא מספיק מעל שופכים
מפל של שוקולד איכותי .נראה לי שהיתה שם גם קערה של קצפת.
זה היה קינוח מטורף ולמרות ריבוי המרכיבים לא היה מתוק מדי לידי בחילה היה פשוט מושלם .
בכל ביס הרגשת מרקמים שונים של מתוק , פעם קצת אווריריות , פעם אחרת בראוניז
וקרנצ'ים מתפוצצים בפה ,באמת קינוח שווה ומיוחד . ( 45 ש"ח )
 בואו נשחק בשוקולד , רעיון מקסים ביצוע אדיר.


לסיכום ,השירות היה נהדר , לגבי אחידות הטעם במנות קצת קשה לי להחליט ,זו היתה ארוחה מזגזגת לגמרי הסלט התפל ,הפילה שהיה רק בסדר , הדג שנשרף והוחזר למטבח , כן אהבתי את היד שהכינה
את הטורטליני שהיה  עדין ומושלם והקינוח טעים.


שולחןרוטשילד 73, תל אביב
טלפון: 053-9424641

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה