יום חמישי, 28 באוגוסט 2014

Da Osvaldo * המסעדה נסגרה*

מצחיק שדווקא חבר צפוני שלי מציע לי ללכת למקום חדש שנפתח בת"א ועוד ליד הבית שלי ,
אמר לי זה מקום קטן ואינטימי הכי קרוב לאיטליה בפשטות ובטעמים אמרתי וואלה אני בעד לנסות  .
המקום אכן קטן ואינטימי עם שולחנות  מעוטרים במפות אדומות משובצות , מסביב תמונות על הקיר
של בני משפחה אכן נראה הכי כפרי והשף מסיציליה ,איטליה פה בלוינסקי נראית כה קרובה.

פתחנו את הערב בבירת פאולנר צוננת והזמנו את הגרסה שלהם לברוסקטת פופמדרו
עגבניות חתוכות , בצל ירוק, זיתים , בזילקום , שמן שום ,אורגנו ,מלח ופלפל,
מוגש על בצק פיצה .
רכיבים טריים הכל הרגיש כ"כ רענן והוגש על מצע של פיצה דקה וחמה  ועליה מזגתי  בנדיבות שמן שום . פשוט מעדן !

כמו כן הזמנו :פיצה קוואטרו סטאג'וני: רוטב עגבניות, מוצרלה , ארטישוק , 
פטריות , זיתי קלמטה ובצל ירוק כאמור בצק דק עם רוטב משגע שעליו הונחו תוספות
 ושילובים של ירקות והכל טרי ומתובל ביד עדינה. זו באמת אחת הפיצות הטובות שאכלתי לאחרונה היופי הוא באמת בפשטות.
























בירת פאולנר צוננת לעת ערב




















Da Osvaldo
החלוצים 6 ת"א

קפיצה קטנה ללוינסקי גיחה קצרה לאיטליה , אהבתי ויש גם עסקיות !





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה