יום חמישי, 10 בספטמבר 2020

ימי שלישי בקפה ויולה בגבעתיים עם תפריט המבורגרים מיוחד

קפה ויולה גבעתיים בית הקפה השכונתי והוותיק בגבעתיים התחדש בשף חדש ומוכשר ג'לאל סלאם אותו אני מכירה כבר ממסעדת הקוביה בשוק התקווה, טוטו וחדר אוכל. בית הקפה שינה את הקונספט ומגיש מנות מהמטבח הגלילי. פעם שעברה אכלתי פה סביצ'ה נהדר, שישבארק- כיסונים ממולאים בבשר ששוחים ביוגורט, קדירת פירות ים ועוד. לשף ג'לאל יש ידי זהב וברכה בידיים, כל פעם אני אוכלת את האוכלת שלו ואני מתמוגגת מהכשרון.בכל ימי שלישי בקפה ויולה תפריט המבורגרים החל מהשעה 12:00. 

ממממ אני בעבודה בשעות האלו אבל היו לי מספיק שעות להזיל ריר על תמונות ההמבורגרים ולבוא סופר רעבה אחרי העבודה. קציצות ההמבורגר פה הן מבשר שיושן 21 יום ומ-24 נתחים שונים. הבשר של הקצב המוערך ג'ורג' עבדו המוכר כ"ג'ורג דה בף". תחילה אכלנו סלט קיסר, עלי חסה, רוטב קיסר, קרוטונים ופרמז'ן, החסות פריכות והרוטב נהדר וטעים עם צלפים מעל. בחרנו בשני המבורגרים: בורגר וקממבר - איולי כמהין, שום קונפי, בצל מקורמל ועלי אורוגולה. תערובת הבשר כאמור של ג'ורג דה בף, בחרנו במידת עשייה מידיום, הקציצה עסיסית, הבשר אדום ורך. תוסיפו לזה גבינת קממבר צרפתית שנמסה מעל ואיולי כמהין עדין שיצרו את הביס המושלם.

מיט & צ'יז - קציצה עסיסית, גבינת צ'דר, קורנדביף, איולי חרדל, בצל, עגבניה ועלי אורוגולה, המבורגר מצוין אבל ההמבורגר עם הקממבר שבה את ליבנו וקיבתנו הרעבה. ההמבורגרים הוגשו עם תפוצ'יפס מסולסל ורטבים: איולי כמהין, איולי חרדל, קטשופ, קטשופ סלק, מיונז פיקנטי, איולי לימון וטאבסקו.שף ג'לאל בקפה ויולה הוא משב רוח מרענן לעיר גבעתיים, כמה כשרון יא סלאם !קפה ויולה. רחוב שיינקין 49, גבעתיים. טלפון: 03-732-0223 קליק אחד ואתם בעמוד הפייסבוק של קפה ויולה: https://www.facebook.com/viola.Givatayim/

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה