יום שלישי, 11 באוגוסט 2015

Dailyz הבר שבא לסדר לי את הרעב הלילי

בואו נודה שאני כבר לא בת 20 ולא מסתפקת מללכת לבר , לשלם במיטב כספי על ויסקי טוב ובירה צוננת
ולאכול בייגלה וזיתים . כשאני באה לבר יש לי ציפיה שיהיה בו אוכל שילווה את האלכוהול לא מחייב למנות כבדות ורציניות כמו סטייק אבל שיהיו בו ראשונות מגניבות ומשביעות עם נוכחות ,וכך זה בדייליז.בר חדש שנפתח בדיזינגוף שמציע לא רק את חווית הבילוי הרגילה,  אנשים יפים , צעירים, מוזיקה והמולה אלא גם מציע אוכל שיספוג את האלכוהול. ככה אני מתנהגת בברים , אלכוהול ואוכל עם באדי שיאזן. נו מה טוב .. הפולניה סוף סוף מרוצה די כבר עם האדממה והבייגלה ! בתוך הבר ישנו דוכן דליקסטסן שמציע מבחר נקניקים שאפשר להרכיב מהם ארוחה שלמה שתלווה את הבירה או כל מה שתבחרו לשתות.

פתחנו את הערב בקוקטיילים, היא ברום תפוזים סלק:  קוקטייל קליל בצבע סגול מלא תשוקה, היא אהבה לאכול את מקלות הסלק הטריים מתוך כוס הקוקטייל. אני בחרתי בקוקטייל סטייל מאי טאי (כן קוקטייל שמח מפעם שתמיד יזכיר לי אייזיק מספינת האהבה עם מטריה בצד) רום , אננס וכוכב אניס שמנצנץ לו בגאווה במרכז הכוס. קוקטייל קליל מתאים לימות הקיץ החמים.

תחילה הזמנו קרפצ'יו רוסטביף עם ארטישוק אלה-רומנה , גבינת פרמזן , בלסמי מצומצם,נגיעות לימון , תבליני השף וסלט אורגולה. הקרפצ'יו היה מצוין הוגש עם פרוסות לחם קלוי ,אני אוהבת מאד את החריפות הקלה ברוקט והלימון שמעל שמחמיא גם לארטישוק הצלוי.

בהמלצת הברמן המשכנו עם כרובית אפויה בתנור, טחינה ובצל ירוק. פייר היתי סקפטית, מה כבר אפשר לחדש לי עם כרובית וטחינה ? ת'כלס זו היתה מנת פתיחה מעולה עם כרובית רכה בתוספת טחינה, בצל ירוק וסלסה חריפה מעל. כרובית מפורקת מלוטפת בטחינה ביד מאד מאד עדינה.



















 סיימתי את הקוקטייל ועברתי לויינשטפן צוננת והדחף הקרינבורי שלי רצה עוד בשר אז הזמנו כריך שחיתות : פפרוני, קורנביף ,כתף בקר ,פלפל חריף, בצל סגול, חסה ,איולי צי'פוטלה. כריך מושחת בעליל, מלא בבשרים ,איולי צ'יפוטלי טעים וממכר , פלפל חריף טרי שמעקצץ את הלשון כריך שלא נופל מכל דליי טוב עם חזרת וחסה טריה.
וכך הוא נראה לפני נגיסה ... (פורנו קרינבורי)  






כבר היינו מפוצצות אבל חייבות איזה סיום מתוק לארוחה בדמות מוס לוטוס  במרקם נעים , מענג  וקראמבל מעל .
ליקקנו את הצנצנת עד תום .
לסיכום , היה טעים ומושחת בדייליז , חב'רה צעירים , אוכל טוב , וייבס שמח. בהחלט אחזור לדרינק ואיזה נשנוש מכובד.


Dailyz  

דיזנגוף 268 ת"א

052-642-6535

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה