יום רביעי, 16 בספטמבר 2015

אל טאקו, אהבה מקסיקנית מהביס הראשון * המסעדה נסגרה *

ישנה התעוררות מקסיקאנית בנוף הישראלי דבר שמשמח אותי כ"כ כי תכלס אני קצת משועממת מכל אוכל הרחוב הישראלי שנים של פלאפל סביח ועוד הותירו בי חשק עז לעניין את החך במאכלים אחרים, גם ככה אני מריירת קשות על הפוד טראקס בארה"ב בתוכניות אוכל שאני צופה בטלויזיה,אני רוצה גם, גם בשר, גם שמנת וגם בייקון הכל הכל אני רוצה!
עד עכשיו לא ממש יכולתי להגיד שאכלתי אוכל מקסיקאני אותנטי שהיה לי ממש מוצלח, ע"פ רב זה הסתכם בבוריטו עייף מלא באורז על חשבון הבשר כמובן ,יקר ולא כזה טעים, אבל באל טאקו, זו היתה אהבה מהביס הראשון.
הכל היה לי טעים והיתי שם מס' פעמים והמחירים ממש לא יקרים, על אף מיקומו בצפון ת"א בירמיהו.
המקום מעוצב כמזנון טאקו ,בסגנון של טאקרייה בעלת מטבח פתוח, סוג של דוכן אוכל מהיר מקסיקאני, מטבח שמתבסס רובו על טורטיות מקמח תירס שמוכנות במקום ומילויים שנעשים על הגריל. אוכל מקסיקני אותנטי כאמור, מרגריטות קפואות, בירות סאן מיגל ועוד והשמחה  גדולה. אין על אוכל מקסיקאני בעיני ,השילוב הזה בין החריף שבפלפל צ'יפוטלה,הבשר המפורק, שמנת חמוצה שמרעננת, סלסה מעגבניות טריות וגבינות זה פשוט חגיגה של טעמים בפה ואני מתה על זה !

בביקורי הראשון במקום ניסיתי את הפלאוטס דה פויו אי קסו (28 ש"ח ) 3 טורטיות תירס מגולגלות קריספיות וממולאות בפריחולס, מוצרלה ועוף מפורק, מעל המנה שמנת חמוצה, סלסלה טאקרה, סלסלת אבוקדו וקסו פרסקו.  פתיחה טעימה, הטורטיות היו במרקם קריספי שטוגן ,מילוי עשיר בשעועית שחורה, גבינה נימוחה ,ממרח אבוקדו עדין מעל, זילפתי מעל רוטב חליפניו קלוי עם אבוקדו וליים שיצר ביס מושלם.  

מנה שאני תמיד מזמינה כשאני שם ,הפייבוריט שלי,פסקאדו (16 ש"ח) דג קריספי בבלילת בירה, כרוב אדום, פיקו דה גאיו, מיוקרמה וסלסת אבוקדו, טורטייה מתירס רכה המוגשת פתוחה ומעל דג רך מבפנים וקריספי מבחוץ בציפוי טמפורה (בלילת בירה) עם כרוב אדום ומבחר סלסות חרפריפות מעל שהיו טעימות מ-א-ד.



מה שכייף באל טאקו שאפשר לגוון ולקחת מס' טורטיות במילוים שונים ולשחק בטעמים ובמרקמים.
מנה נוספת שאהובה עלי היא
קרנה אסדה ,נתח קצבים על הגריל, בצל, כוסברה וסלסה (18 ש"ח) טאקו פתוח ובמרכזו בשר קצבים שנצרב על הפלנצ'ה ונחתך לרצועות דקות, עם סלסה חריפה מעל ואני ביקשתי תוספת של צד'ר שיקרים את המנה לידי מושחתת, לקפל ולאכול בהנאה ! 
צריך לקחת בחשבון שמנות  הטאקו מטפטפות  אבל זה שווה כל ביס וחלק אינטגרלי מחווית האכילה. 

אז יש לי 2 מנות פייבורטיות במקום , הדג ונתח הקצבים והפעם החלטתי לגוון ולקחת את הקרנה אסדה נתח קצבים על הגריל ,פריחולס וגבינת מוצרלה (19 ש"ח)
שוב השילוב הזה של גבינה והפעם מומסת מעל הבשר והשעועית שמטריף אותי, פשוט טבלתי את הטורטיה בסלסת האבוקדו וחייכתי לעצמי.





















לסיכום , מאד טעים , צבעוני ושמח באל טאקו , אני מבקרת שם מדי פעם שיש לי קריווינג לפאסט פוד מקסיקאני פיקנטי ומעניין, טעים שם ולא יקר הכי בקז'ואל (גופיה וסנדלים).

אל טאקו
ירמיהו 17 תל אביב
  -Happy hour-                                                                                                      
א' עד ה' 17:00-19:00                                                                                              
1+1 למרגריטה                                                                                     









 
                       


תגובה 1: