יום רביעי, 6 בינואר 2016

Little Italy פשטות איטלקית כובשת * המסעדה נסגרה *


Little Italy הינו  מתחם בילוי בשרונה שמציע מס' אופציות בילוי קולינריות: טרטוריה, וינריה-בר יין, צ'יקטי-מעדניה בעלת דוכני אוכל גורמה שניתן לרכוש מוצרים שונים מתוצרת איטליה, אוכל מהיר ואיטלקי כמו פיצות,מאפי בוקר, פוקאצ'ות,כריכים ,סלטים וגלידות והכל נארז בתוך סלסילת עץ ומקבלים גם מחצלת לשבת על הדשא ולנשנש בפאנן, carnebirra המשלב בשר ויין ,בשרים מעושנים ובירה בסגנון צפון איטליה בקומה השניה במבנה שמעל הפיקיניק. המטבח איטלקי עם נגיעות ים תיכוניות מובהקות האוכל מוקפד, עשיר בטעמים ,חומרי גלם מובחרים וטריים דגים,פירות ים ופסטות בתוצרת עצמית. מקום איטלקי בעיני מאד מוצלח תחת ניצוחו של השף יוגב ירוס (לשעבר השף של מל ומישל, שזכורה לי שם ארוחה מהאגדות מלפני איזה 5 שנים לפחות. אני עוד שומרת לו חסד נעורים והגעתי לכאן עם הנחה שבליטל איטלי בשרונה אני לא אתאכזב כי שרון כאן). הגענו בצהרי שבת, מרבית השולחנות הם בחוץ אז מן הסתם ישבנו בחוץ,מבנים טמפלרים סביב והמולה כזו של שבת בצהרים. פתחנו את הארוחה עם ויינשטפן צוננת, נשענו לאחור על הכסא  ונהננו מהמולת האנשים והשמש המלטפת. 

הזמנו לראשונה, סרדינים על סלט ירוק וארטישוק, שיהיה מה לנשנש עם הבירה תחילה. מנה צבעונית וססגונית שעושה גם חשק לאכול ,הרי שאוכלים דרך העיניים. שילוב
 בין הסרדינים המלוחים לחמיצות והרעננות שבסלט, כמה נפלא.



















חברתי בחרה בניוקי רוזה עם דג. פאשלה שלי, שכחתי את שמו של פילה הדג, מה שכן הוא, הביצוע היה מצוין, ראנת'י מבחוץ, רך , בשרי ועסיסי מבפנים השתלב נהדר עם הניוקי שהיו במרקם אוורירי ברוטב רוזה עדין. 




















אני בחרתי בפילה בורי על ניוקי מסקרפונה ברוטב פסטו. מנת דג נוספת נהדרת, בשר הדג שמר על עסיסיותו והחיבור למסקרפונה עם הפסטו היה נהדר. 




















לסיכום, זו היתה ארוחת צהרים איטלקית די מוצלחת בזכות השף יוגב ירוס, אני כאן בזכותו. לא ממש יצא לי לאכול בcarnebirra ולנסות את הקטע של סלסילות מלאות כל טוב איטלקי ומחצלת לפיקניק. אהבתי את האוכל בLittle Italy, פשטות קולינרית צלולה באוכל תוך שימוש בחומרי גלם טריים ויד בטוחה במטבח שיוצרת אוכל טעים.



Little Italy

קפלן 20 ת"א
מתחם שרונה






















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה