יום רביעי, 27 בנובמבר 2019

דגי הרייס בשפרעם, פנינה קולנירית נסתרת ומיוחדת, דגים ופירות ים טריים לקנייה הביתה או לארוחה במקום


יש לי משפחה בצפון בקריות ותמיד כשאני באה לאימי לסופ"ש אני נוהגת לפקוד מסעדות ודוכני אוכל מקומיים. הפעם בהמלצה של חבר פודי הגענו לדגי הרייס בשפרעם. מקום בו בוחרים את הדגים ופירות הים הטריים במקום, משלמים ואחרי זמן קצר זה כבר אצלכם בצלחת. בעיניים בוהקות נעמדנו מול המבחר הענק והטרי של דגים ופירות הים מים התיכון. הם היו מסודרים בתוך ויטרינה על קרח. היו שם דגי ים, ברבוניות, פרידות, מוסארים,דגי אנשובי כסופים, לוקוסים, קלמרי, שרימפס קריסטל, אויסטרים ועוד. בקיצור גן עדי למי שאוהב מאכלי ים - כמוני והחברים שבאתם איתם לאכול למשל (:

הדגים ופירות הים בחנות למטה הם לקנייה הביתה או שפשוט בוחרים על המקום ולמעלה ישנה מסעדה קטנה שם מכינים את כל מה שמזמינים בחנות. החנות בבעלות שני אחים, מוחמד ומוהנד עודה שסבא שלהם פתח חנות דגים לפני 60 שנה בשוק תלפיות בחיפה.

מהרגע שהתיישבנו במסעדונת למעלה לא עברו מספר דקות והמלצרית הגיעה והביאה איתה סלטים טריים, סלט ירקות קצוץ על המקום, סלט ירוק, טחינה, חמוצים ופיתות:  
היינו ארבעה ביקשנו בחנות למטה לעשות לנו מיקס של דגים ופירות ים. קיבלנו להפתעתינו הרבה פלטה ענקית עם דגי ים טריים מטוגנים ופירות ים שכללו קוקטייל שרימפס עם רוטב הדרים מצוין שהם מכינים במקום וגם מוכרים אותו לצד סרטניים טריים, שרימפסים מטוגנים נוספים וקלאמרי, לברקים ובייבי פרידות שהוגשו עם פלחי לימון בצד, היה פשוט מושלם !
הכל היה טרי ונזלל בהנאה !
השירות פה מהיר ואדיב, המקום נקי ומזמין והמחירים מאד סבירים והתמורה רבה. דגי הרייס - שפרעם כתובת: שפרעם, רחוב 311. שעות פתיחה: ימים ב'-ש' מהשעה: 00 9:00-20 ראשון מהשעה: 00 9:00-18 טלפון: 073-782-3574 קליק לעמוד הפייסבוק: https://www.facebook.com/pages/category/Restaurant/%D7%93%D7%92%D7%99-%D7%94%D7%A8%D7%99%D7%99%D7%A1-%D8%A7%D8%B3%D9%85%D8%A7%D9%83-%D8%A7%D9%84%D8%B1%D9%8A%D8%B3-1421705821417809/

3 תגובות:

  1. שמי איילת שקד, מירושלים, אחרי 12 שנות נישואים, אני ובעלי היינו באחד העשבים עד שלבסוף עזב אותי ועברנו לקליפורניה להיות עם אישה אחרת. הרגשתי שהחיים שלי נגמרו והילדים שלי חשבו שלעולם לא יראו את אביהם לעולם. ניסיתי להיות חזק רק בשביל הילדים אבל לא יכולתי לשלוט בכאב שמכות את ליבי, לבי התמלא עצב וכאב כי הייתי מאוהבת בבעלי באמת. כל יום ולילה אני חושב עליו ומאחל לו תמיד לחזור אלי, הייתי ממש נסער והייתי זקוק לעזרה, אז חיפשתי עזרה באינטרנט ונתקלתי באתר שהציע שד"ר אוסגידה יכול לעזור להחזיר פריטים במהירות. אז הרגשתי שאנסה אותו. יצרתי איתו קשר והוא אמר לי מה לעשות ועשיתי את זה ואז הוא עשה לי כישוף אהבה. 48 שעות אחר כך בעלי התקשר אלי באמת ואמר לי שהוא כל כך מתגעגע אליי והילדים, כל כך מדהים !! אז ככה הוא חזר באותו היום, עם הרבה אהבה ושמחה, והוא התנצל על הטעות שלו ועל הכאב שהוא גרם לי ולילדים. מאז אותו יום נישואינו היו חזקים מבעבר, הכל בזכות ד"ר אוסגיד. הוא כל כך עוצמתי והחלטתי לשתף את הסיפור שלי באינטרנט שד"ר אוסגיד גלגל כישוף אמיתי וחזק שתמיד אתפלל לחיות זמן רב כדי לעזור לילדיהם בזמן של צרה, אם אתם כאן ואתם זקוקים לאקס שלך חזרה או שבעלך עבר לאישה אחרת, אל תבכה עוד, צור קשר עם הכישוף החזק הזה עכשיו. הנה כתובת המייל שלו: doctorosagiede75@gmail.com או whatsapp +2349014523836 ויבר בטלפון +2349014523836

    השבמחק
  2. הייתי כל כך מדוכא כשאהובתי עזבה אותי בשביל בחור אחר אחרי שיצאנו חמש שנים, ניסיתי להתחנן שהיא תחזור אליי, היא סירבה ואמרה שאין לה יותר רגשות אליי. אחרי כל האהבה שחלקנו בעבר, לא יכולתי לדמיין את חיי בלעדיה, כי האהבה שלי אליה לא יסולא בפז למסחר מכל סיבה שהיא, יום אחד כשגלשתי באינטרנט ראיתי תגובה על כך שיש לו את הכוח לחזור למאהב לשעבר והחלטתי לנסות לשכנע את עצמי על ידי יצירת קשר איתו ומיד עשיתי הוא ענה והסברתי מה עובר עליו והוא אמר שבחור אחר השתמש בה בכישוף וודו ובגלל זה היא עזבה אותי בגללו למרות הדאגה שלי אליה וההבטחה שהוא יעזור לי להחזיר את המאהב שלי, וזה גם יעזור לי להטיל עליו כישוף כדי שלא יוכל להכות אותי בחזרה בעתיד, תוך פחות משלושה ימים נורה גבר על ידי גברים אלמונים בפלורידה ותוך 48 שעות החברה שלי הייתה בבית שלי וחיכתה שאחזור מהעבודה, וכשחזרתי, היא התחילה להתחנן ואמרה שהיא מצטערת שהיא מעולם לא ידעה מה פגע בה. תודה לך ד"ר אפטה על עזרתך. צור קשר עם DR APATA לקבלת עזרה מיידית באמצעות דוא"ל: drapata4@gmail.com. אתה יכול גם לשוחח איתו ב-WhatsApp/Viber באמצעות (+66 81 302 8552). צור קשר עם DR APATA לקבלת עזרה מיידית באמצעות דוא"ל: drapata4@gmail.com. אתה יכול גם לשוחח איתו ב-WhatsApp/Viber באמצעות (+66 81 302 8552). צור קשר עם DR APATA לקבלת עזרה מיידית באמצעות דוא"ל: drapata4@gmail.com. אתה יכול גם לשוחח איתו ב-WhatsApp/Viber באמצעות (+66 81 302 8552)

    השבמחק