יום ראשון, 18 בספטמבר 2016

Douglas J בר אוכל מפתיע ותוסס עם לוקיישן הכי מדהים בחיפה !

יש לי המון זכרונות טובים מחיפה, אני קרייתית לשעבר וביליתי שם הרבה בכל גיל ההתבגרות ותקופת הצבא שלי במיוחד במצפור שברחוב יפה נוף בכרמל בר עם נוף מהמם המשקיף על כל חיפה, הבנתי שהמקום עבר מס' גלגולים במרוצת השנים ועכשיו הוא מתפקד כבר אוכל. כשבאתי ליום סידורים בחיפה חיפשתי איפה לשבת ושמעתי על המקום שהוא מוצלח אז באתי לנסות. Douglas J ,בר חיפאי איכותי ומושקע המשלב בר אלכוהול משובח באוירה שמחה עם מוזיקה טובה למטבח אותנטי ומיוחד בניצוחו של השף אסף יגר אשר מלווה את המטבח של הדאגלס מאז פתיחתו ב2015 ,אסף בנה את התפריט לפי טעמו ועיצב את המנות כקונספט של מנות ביניים המתאימות לכל אירוע. השף אסף נותן יחס חם ואישי לכל אחד זה לגמרי מחמם את הלב ונותן הרגשה ביתית ונעימה. הבר מעוצב עם נוף עוצר נשימה המשקיף על כל מפרץ חיפה, המלצה שלי להזמין את השולחן עם הנוף המדהים הזה - ללא ספק בן/בת הזוג יהיו המומים לטובה מהנוף הכי מרשים באיזור!

תפריט המסעדה מגוון כולל מנות מהמטבח הים תיכוני, בשר, דגים ופירות ים. המנות מוגשות לצד שפע של משקאות אלכוהוליים מובחרים, תפריט קוקטיילים יחודיים ומקוריים למקום ,שמות הקוקטיילים בהשראת מוזיקאים דגולים (מוריסון, הנדריקס, קורט קוביין, איימי ויינהאוס ועוד.) הוא הזמין קוקטייל קליל (בכוס מרטיני) על בסיס בייליס ואני הזמנתי קוקטייל הנדריקס -אחד המוזיקאים הבולטים בשנות ה60, הקוקטייל הכיל ג'ין, מלפפונים, לימונים, סוכר, ג'ינג'ר, בזיליקום וטוניק, אז נשענו בכסא לאחור,השקנו כוסות לחיים ונרגענו מול הנוף המשגע של חיפה בשעת ערב. 

הזמנו שתי מנות ראשונות, אחת סלט סביצ'ה שמורכב מירקות טריים חתוכים גס עם חתיכות דג נא וגבינה בולגרית. הסלט היה מתובל בצורה מדויקת (מלח,פלפל, שמן זית ולימון) הגבינה הבולגרית העניקה את המליחות לסלט ועלי האורגנו הטריים העניקו סוג של חריפות דומיננטית, טוסוטונים ליוו את הסלטון. ממשיכים עם פולנטה צ'יפס,פולנטה מצופה בפאנקו עם איולי בזיליקום ופרמז'אן גראנה פאדנה. מנה שהפתיעה אותי לטובה ברמת הביצוע שלה וטעמה האדיר! מדובר על נגיסי פולנטה במרקם קרמי טעים בציפוי פאנקו, כייף לנגוס ולהרגיש את הקראנצ'יות ואז בביס אחד מרגישים את כל הפולנטה פורצת החוצה בכזו חגיגיות ובמרקם משגע בפה,היה נהדר לטבול את נגיסי הפולנטה באיולי בזיליקום משגע. מנות מפתיעות בהגשה יצירתית. לא לפספס את הפולנטה הזו במקום - חובה !


הזמנו מיקס פירות ים,שמנת, עגבניות צלויות ואורגנו במחבת,קלמרי ושרימפס ברוטב שמנת עגבניות עדין, עם עלי אורוגלה מעל כמו כן הזמנו המבורגר בצלחת התחשק לי רק בשר נטו על הצלחת לא היה בא לי להתעסק עם לחמניה בצלחת -נשמע לי הרבה יותר עדין וקלאסי עם פירה ליד. 220 גרם של המבורגר, ראגו פטריות, שום קונפי, בצלי גריל, מרווה, טימין ורוטב יין עדין,מוגש עם פירה. קציצת ההמבורגר היתה עסיסית ביקשנו בדרגת מדיום וכך קיבלנו, אהבתי את הפטריות מעל ברוטב יין אדום (אם כי היין היה לי מעט דומיננטי למדי בטעם, אולי היה צריך לצמצם עוד קצת?) הפירה היה במרקם חלק ומאד טעים. 

קינחנו עם 3 פחזניות ממולאות בגלידת וניל בן אנד ג'ריז, רוטב שוקולד איכותי של לובקה ואגוזי ברס. ראשית יש לציין ולשבח שכל הקינוחים במקום נעשים במטבח המסעדה. הפחזניה היתה מצוינת, קלילה ואוורירית במילוי של גלידת בן אנד ג'ריס עם רוטב שוקולד של לובקה שהיה חסר בו מעט מן המתיקות לטעמי.

הDouglas J שילוב מושלם של הנוף היפה ביותר בחיפה באווירה תוססת ושמחה עם תפריט של מסעדת שף, אוכל יצירתי וטעים, יחס ושירות אדיב ואישי ומוסיקה איכותית.

Douglas J

יפה נוף 115, מרכז הכרמל, חיפה 

טלפון: 052-745-5665







































אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה