יום שני, 6 באפריל 2020

משלוח המבורגר שווה שהגיע מושלם מ-wolfnights

טוב נראה לי הישיבה הזו בביתבתקופת הקורונה גרמה לי להזמין יותר אוכל במשלוחים הביתה מבד"כ כי עד כה איך שסיימתי לעבוד התהלכתי ברחובות מורעבת ואכלתי מדי פעם דברים על הדרך. הפעם היה בא לי המבורגר (כי כמה אני יכולה לבשל ולאכול פסטה בבית). הזמנתי מ-Wolfnights שברחוב יהודה מכבי תל אביב. את wolfnights אני מכירה שנים, מקום וותיק ששומר על רמה עקבית לאורך הזמן, המבורגר איכותי שכל חובב המבורגר מושבע מכיר. תמצאו פה טריות, דיוק וחומרי גלם מובחרים, לצד פשטות, מיקוד ומהירות. באופן כללי אני די אוהבת את המשלוחים שלהם שמגיעים ארוזים טוב על כל חלקיו בנפרד וההמבורגר נשמר עסיסי וטעים.
ב-Wolfnights chef burger ההמבורגר במרכז, המבורגר מבשר טרי ,100% בשר מובחר שנטחן במקום. המבורגר מוקפד, איכותי ואמיתי בכל מרכיביו, קלאסי ומפתיע, מוגש על גבי לחמנייה טריה ועשירה הנאפית במקום. כל ההמבורגרים של וולפנייטס עשויים מ- 100% בשר בקר טרי (200 גרם) ומוגשים בלחמניית שומשום טרייה הנאפית במקום, ירקות טריים ורטבים בצד (קטשופ, מיונז, חרדל). תוספות על ההמבורגר: בצל מטוגן ,גבינת אמנטל, ביצת עין , פטריות, צ'דר,גוואקמולי, בייקון, חזה אווז, בצל מטוגן. רטבי וולפנייט: ברביקיו, כמהין, מיונז וואסבי , צ'יפוטלה, מיונז שום קונפי , קיסר. אני הזמנתי- וולפנייט ספיישל, המבורגר בקר עם רוטב מיונז ושום קונפי, גבינת אמנטל ובייקון. מוגש עם תוספת ושתייה, 78 ש"ח. ההמבורגר הגיע על כל חלקיו בנפרד כך שהלחמניה הפריכה לא נוגעת בהמבורגר החם ולא נהפכת למושיית ולסמרטוטית ואותו כנ"ל לחמוצים ולרטבים בצד.
אני הרכבתי את ההמבורגר, החל מקציצת ההמבורגר ,200 גרם בשר במידת עשייה מדיום כך שהבשר נשאר אדום ועסיסי.
מעל ההמבורגר ליו נוספו לבקשתי בייקון קריספי וגבינת אמנטל שנמסה, הוי כן לשחיתות. הוספתי גם את המיונז שום קונפי, חמוצים והירקות הטריים שנותרו אף הם רעננים. הלחמניה הייתה קלויה היטב והחזיקה את כל מסת הבשר בכבוד, הירקות היו יו טריים ופריכים.
מבט מבפנים, אפשר לראות כמה הקציצה עסיסית במידת עשייה מדיום כך שהבשר אדום ועסיסי:
זה הגיע עם הום פרייז כחלק מהעסקית.
לסיכום, wolfnights מקום וותיק ששומר על רמה עקבית לאורך הזמן, תמצאו פה אחלה המבורגרים מבשר טרי ואיכותי שנטחן במקום, תוספות מגוונות שמתאימות לכולם. קציצת ההמבורגר שמנמנה, המבורגר מעולה כמו שזכרתי ואהבתי מביקורים קודמים. wolfnights יהודה מכבי משלוחים בתל אביב -ברחבי העיר, איזורי החלוקה מוגבלים. תפריט המשלוחים כולל מבחר מרשים של המבורגרים בשלל גדלים. קליק אחד ואתם באתר המשלוחים של המסעדה: https://order.plweb.online/branchesPage/wolfnight#!/branchesPage/wolfnight wolfnights יהודה המכבי 53, תל אביב. טלפון: 072-220-4010 * לא כשר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה