יום ראשון, 20 בספטמבר 2020

בקצרה על פופ אפ המשלוחים של השף מאיר אדוני

חבר שידע שאני נכנסת לבידוד ואני מבועסת רצה לשמח אותי אז כמובן שעשה את זה עם אוכל טוב כי זה מה שאני הכי אוהבת ומשמח אותי. תענוג היה לקבל כזה משלוח מ-wolt שעל הפתק היה רשום זכרונות של סבתא מסעודה, אוקי חשבתי אוכל בסגנון תבשילים ואז היה רשום קיץ בקוסומיי, אוקיי זה אסייתי או מה? 
בקיצור מדובר על פופ אפ משלוחים של השף מאיר אדוני שאני "מתה" על האוכל שלו ואני עוד מתגעגעת לעסקיות צהריים השוות במזללה. 
זכרונות מסבתא מסעודה - קציצות בשר רכות וג'וסיות בתבשיל מנגולד וציר בקר, לימונים כבושים וזיתים בתוך חלה של שישי. יחד עם רוטב וינגרט עוקצני-צ'יפוטלה מעושן, ג'ינג'ר וסויה שהפך כל ביס למוש. 

לקינוח - 🌞 קיץ בקוסומיי, סטיקי רייז, סירופ סוכר דקלים ותמר הינדי, מנגו טרי ובוטנים.
Oh my god מושלם, כמה מתוק, טעים ומחבק. 

קיצור אחלה פינוק #בידוד_קורונה_day2
קליק אחד ואתם בוולט להזמנת משלוח: https://wolt.com/he/isr/tel-aviv/restaurant/chef-meir-pop-up

'






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה