יום שלישי, 1 בספטמבר 2020

"חַלָּה"- דוכנצ'יק חדש בשוק הכרמל שמגיש רק מנה אחת של שניצל בחלה והיא מעולה !

הפעם הגעתי אחרי העבודה ל"חלה" בשוק הכרמל, דוכנצ'יק מתוק שנפתח לפני חודשיים לערך שמגיש רק מנה אחת,שניצל בחלה. אז כן גם לי היו ספקות לגבי טרנד השניצל והמטבוחה ולא באמת הלכתי כי זה לא ריגש אותי. עד שטעמתי פעם אחת והיה מושלם שנפתחתי גם אני לטרנד הזה. אז הפעם כאמור דוכן בשוק הכרמל בשם חלה ואין לו עמוד פייסבוק שאוכל לתייג.

בזמן שישבנו על הבר על שרפרפים גבוהים צפינו בכל הטיגונים, של השניצל שנכנס זה עתה לטיגון יחד עם החציל. שום דבר לא מוכן מראש ומחכה בצד ומתייבש No No, הכל פה טרי מוכן על המקום טיק טאק. 

בתוך חלה קטנה ומלבנית ומתוקה מורחים מטבוחה בבישול ארוך, מעליה מוסיפים שניצילים דקים וקרסיפים, חציל מטוגן והטוויסט פה מריחה של איולי עמבה שמזכיר קארי בטעמו ומושך אותנו לטמים מהמזרח הרחוק  בצל סגול מוחמץ, אורוגולה טרייה  ורעננה וסט של לימון. אני אוהבת חריף  אז ביקשתי להוסיף פלפל חריף קלוי שיעקצץ לי את החך. הכל משתלב לידי הביס המושלם. זה עובד, זה סופר טעים ומשביע ולא מתחנף. זה מעבר רק לטרנד באינסטוש.Image may contain: food

מחיר 35 ש"ח , 40 ש"ח עם שתייה. 
חַלָּה רחוב רבינוביץ שפר 2, שוק הכרמל תל אביב. מחיר 35 ש"ח , 40 ש"ח עם שתייה. 
Image may contain: 2 people, including Tal Akta, food and indoor

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה