יום חמישי, 24 בדצמבר 2015

הסושיה בוולפסון חולון, הסניף כשר


הסניף ממוקם בתוך קניון וולפסון שנמצא בכניסה לבי"ח וולפסון (על הגבול בין ת"א לחולון),המקום קטן וחמוד עם מבחר גדול מהמטבח האסיאתי. הסניף מציע את התפריט הטוב והמוכר של הסושיה רק בגרסה הכשרה, ההזמנה וביצועה די מהירה,מקומות הישיבה הם על הבר וכך ניתן לצפות בשף מגלגל את הרולים בזריזות ויעילו תתוך כד שימוש בדגים טריים וירקות רעננים. הסושיה בוולפסון לא רק משרתת את המאושפזים בבי"ח ומבקריהם היקירים ,הצוות הרפואי, היולדות שמשוועותתתתת לסושי ויכולות סוף סוף לחגוג עם סושי (כי חל איסור על נשים בהריון לאכול דגים נאים) התפריט מאד מגוון ומציע מנות ראשונות,מרקים, סלטים, דים סאם, מגוון עשיר של סושי: רולים ומבחר קומבינציות, מוקפצים  ועוד. הסושיה בוולפסון מבצעת משלוחים לחולון , בת ים ותל כביר. אז פתחתי את הארוחה בסלט וואקמה בתוספת סלמון , נבטים , אצות ווקמה, מלפפון,בצל ירוק, שומשום וקולרבי ברוטב שום כוסברה. סלט טרי ומרענן ברוטב משגע עם נתחים של סלמון טרי (שהיה בצבע  כתום משגע) ורך על הלשון. אני עדיין בשלב הנשנושים אז המשכתי עם עם הדים סאם במילוי בטטה, תרד ובוטנים ופטריות שיטאקה. הפייבוריט שלי היו הפטריות שאני מאד אוהבת בדים סאן ויכולה לחסל בקלות איזה 10 (: 

כמו כן אכלתי את הטטאקי טונה צרובה, רצועות טונה אדומה צרובה קלות, מוגש עם רוטב צ'ילי בזיליקום וסלט ווקאמה קטן. רצועות טונה טריות, רכות וטעימות על מצע ירקות.


סושי לפעמים זה עניין של חשק וקרייווינג, אני מודה שפעם בשבוע לפחות בא לי  סושי, בגלל שזה טרי, בריא ולא מכביד בבטן, אז אכילת סושי היא משהו ברגיל אצלי ואת הסושיה אני מכירה לא מהיום ואני שמחה על ההתרחבות שלהם עם סניפים חדשים שמפוזרים בארץ, כי הם בעצם מעניקים סושי טוב במחירים סבירים שגם שווה לעשות טייק אוויאי לעבודה או לבית.  הסושי שבחרתי הפעם לאכול (כי יש לי כמה רולים שאני לוקחת בקבוע) בוולפסון חולון: אינסייד אאוט סלמון מעופף סלמון מעושן, מיונז ווסאבי, מלפפון, אספרגוס עטוף בסלמון נא אינסייד אאוט סלמון  וגם את הספייסי טונה  Special Chef טונה, אבוקדו, בצל ירוק, ספייסי מיונז, רוטב צ'ילי חריף, מצופה טוגרשי.  רולים מצויינים, הדגים טריים, הירקות רענניים, הכל נעשה במקום ובמהירות , אהבתי את הטוגארשי מעל מעניק מן פריכות בפה , טבילה קטנה בספייסי טונה ואני מאושרת באדם.

לעיקרית בחרתי בפאד תאי עוף, אטריות אורז רחבות ברוטב פאד תאי מוגשות עם נתחי חזה עוף, ביצה,ירקות ,בוטנים ולימון. פאד תאי מוצלח וטעים , לא  יכולת לסיים אותו כי כבר  שבעתי מהסושי ולקחתי אותו בT.A


הסושיה בוולפסון לא רק משרתת את בית החולים, המאושפזים ויקירהם, הצוות הרפואי אלא מבצעת גם משלוחים לחולון בת ים ותל כביר. מבחר מגוון של אוכל קר וחם, קומבינציות ורולים של סושי , מרקים , דים סאם מוקפצים ועוד והכל במחירים סבירים.

הסושייה וולפסון
ימים א' - ה' 10:00 -22:30
יום ו' 10:00 עד כניסת השבת
שבת , שעה אחרי צאת השבת ועד 22:30
טל' למשלוחים : 03-5238583


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה