יום חמישי, 20 באוגוסט 2015

פאסטל


פאסטל ממוקמת במתחם שקרוב למוזיאון ת"א בשכנות לטוטו וחדר אוכל של עומר מילר. המסעדה זכתה "למסעדה המעוצבת היפה ביותר" , העיצוב עכשווי, בנויה חללים גדולים , תקרות גבוהות היכל תהילה לאוכל ולו בכדי . הסטייל יוקרתי ומרהיב , קלאסי , משרה אוירה  נעימה ורגועה של מסעדה בחו"ל בשיק אירופאי קלאסי. האקוסטיקה מצוינת במסעדה  וזה לא עניין של מה בכך בארץ ,המוזיקה נעימה, מלצרים אדיבים ושירותיים.סגנון המסעדה  יוקרתי, קלאסי ומעודן עם נגיעות ים תיכוניות וצרפתיות , לא  אוכל להגיד שחידשו לי משהולאמיתו של דבר לא ממש התרגשתי וונפשי לא סערה אבל היה טעים . תחילה הזמנו סקאלופ צרוב , ריזוטו שום פרא ווינגרט עגבניות מנה שלשמה בעצם נתכנסו במסעדה הזו כי ראיתי אותה במס' מקומות ולא יכולתי להפסיק לרייר והייתי פשוט חייבת לבוא ולבדוק מקרוב.בקיצור מנה שאסור לפספס . מראה  המנה שובה אותך מהרגע הראשון , המראה מרהיב  ביופיו ציור בצלחת עם צבעי שמש משגעים. הסקאלופ שמנמנים שנצרבו על הפלנצ'ה בצורה מושלמת והונחו על ריזוטו שום פרא. טעמים פרשיים בזכות החמיצות של הוינגרט . אז כן המחיר קצת יקר כ80 ש"ח אבל שווה כל שקל כי זו אחת המנות המיוחדות שאכלתי השנה.

 הלחם משגע טרי עם זיתים ומטבלים , שמן זית ורסק עגבניות.                     


ראשונה נוספת שבחרנו היתה , אספרגוס ,שרימפס מהגריל , פטה ,אורגנו ,בצל חרוך זיתים וצ'ילי מנה טעימה שהבריקה בזכות החמיצות ברוטב , הירוקים היו קראנצ'ים  והרוטב היה חמוץ ומעקצץ. פייר , לא ידעתי איך זיתי הקלמטה ישתלבו במנה יחד עם הגבינה המלוחה אך השידוך היה יותר  ממוצלח תודות לרוטב הנהדר.

למנה עיקרית בחרתי במנת בשר קלאסית , כמו פעם ( אני כ"כ רטרו לפעמים ואף גם הם )  פילה בקר בגריל , מח עצם ,רוטב שמנת וברנדי של פעם, פירה , רד מוקפץ ופטריית פורטבלו.הסטייק היה נימוח ואדמדמם כמו שאני אוהבת והרוטב מפעם ,קטיפתי וטעים. לא היה חידוש קולינרי או אנטרפטציה למנה ההזו אבל בשורה התחתונה היתה קלאסית ,טעימה ונעימה.

קינחנו בארטיק פיסטוק , סמיפרדו פיסטוק וג'לי פטל ,שטורייזל ארומטי ופטל טרי  בחרתי בקינוח הזה כי גם המנה הזו כיכבה באינסטגרם ואח"כ בחלומות שלי ב02 בלילה ובתמונות של חברים, ריירתי קשות והיתי פשוט חייבת להזמין ולטעום , כי אני ידועה כאחת שלא דוחה סיפוקים ווגחמות . הקינוח היה טעים ,ואני באופן אישי אוהבת את השילוב בין מתוק לחמצץ, הסמיפרדו פיסטוק היה במרקם קרמי ומתגלגל על הלשון בצבע ירוק עז משגע , וכמה שהיה מרהיב מבחוץ כך היה טעים מבפנים.

וכך הוא נראה אחרי שחציתי אותו ...שניה לפני הזלילה הגדולה.

לסיכום, הארוחה בפאסטל היתה טעימה , אך לא היה בה שום חידוש בעיני . אני כן חושבת שהיא נתנה תמורה בעד התמחור המעט גבוה  (בעיקר של המנות הראשונות שהיו טעימות ) אבל אני לא יודעת אם אמשך שוב למסעדה כי ללא ספק היה טרי וטעים אבל לא התרגשתי בטירוף. היתה יד עדינה מאד באוכל ולא היה משהו מסעיר שהותיר בי רושם של WOW מתי אחזור שוב ? גם בזמן כתיבת שורות אלו אני עדיין חושבת ותוהה האם אחזור לשם שוב , או שבמחיר הזה אבחר פשוט בטוטו ?

פאסטל
מוזיאון תל אביב,
שדרות שאול המלך 27
תל אביב


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה