יום שני, 17 באוגוסט 2015

בקטנה, טעימה מהדוכן הוונוצאלי בשוק הכרמל

משהו טוב קורה בשוק הכרמל , אט אט נפתחים מקומות קולינרים שהופכים את חוויות הקניות למרנינה יותר.
בליבו של השוק נפתח דוכן ונצואלי שמגיש מנות מסורתיות מוונצואלה שהבצק מבוסס מקמח תירס.
ארפה היא סוג של פיתה עבה מקמח תירס שמכינים במקום ונצרבת קלות על הפלנצ'ה,
וניתן למלא אותה במס' אופציות : גווקאמלי  , בקר עם פלפלים , שעועית שחורה  או חזה עוף .
אני בחרתי בארפה במילוי בקר עם פלפלים ומעל הוסיפו גבינה מגוררת ביד נדיבה .
צלוחית עם עגבניות ובזיליקום הוגשה לצד המנה ועל הדלפק היה פלפל חלפיניו מוחמץ חריף ורוטב צ'ימצ'ורי .
על פניו נשמע מושחת וטעים בטירוף , אני פחות אהבתי את המנה מאחר והיתה לי מתוקה מאד .
ומתוק ,אני אוהבת בקינוחים ופחות באוכל.  אכלתי מס' ביסים והמשכתי הלאה.
זה נדיר שזה קורה .



מה שכן הכל היה טרי וביד נדיבה נראה לי שאני צריכה לחזור לחוויה מתקנת מאחר והמקום מציע
עוד אופציות מעניינות למעט הארפה ,יש גם פנקייק מתירס מגולגל עם גבינה ,אמפנדס גדולים
 וסנגריה אדומה מרעננת.


הדוכן הוונצואלי  
הכרמל 38 פינת שפ"ר תל אביב


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה