יום שבת, 3 באוקטובר 2015

ציונה, ארוחת בוקר בפינה קסומה


תכלס אני לא טיפוס של ארוחות בוקר כי הרב המכריע שלהם מתבסס על ארוחות פשוטות ולא מעניינות שכוללות ביצים,איזה סלט וגבינה כזו או אחרת, זה לא משהו שעושה לי את זה כי אני בעד הרבה אוכל שיהיה טעים ואף מגוון. לכן שיצא לי לקרוא על ציונה בנס ציונה נפקחו עיני וזה עורר בי עניין גדול כי ראשית נשביתי מתמונות המקום, נראה כמו פינה כפרית ירוקה בלב העיר.אחרי שכבר גיליתי עניין במקום כל שהיה עלי לעשות זה לפתוח את התפריט ולהחליט אם בא לי או לא וכמובן שהמבחר העשיר של ארוחות הבוקר צדו או את עיניי ומאד דיבר  אלי, אז החלטתי להגיד לחברי מרחובות , גיל אני באה לנס ציונה !כן מאד דרמטית שכמותי כולה 20 דקות מת"א ואני כבר נמצאת במקום אחר עם נוף אחר והאוירה בעיקר זה מה ששבה אותי. קפה ציונה ממוקם במרכז העיר בלב ההמולה, דמיינו  שישי בצהרים העיר שוקקת חיים אנשים עמוסים בסלים וקניות לשבת ועל הכביש הראשי במן כניסה פרטית מגלים בית קפה קסום במבנה עתיק, בית מלא בהיסטוריה משפחתית ענפה שהכניסה אליו דרך חצר ירוקה ,הריהוט בו כפרי, הישיבה בחצר  מוצלת בצל עץ פיקוס בן 100 שנים לפחות וישנה גם מרפסת מקורה.  ניתן לבחור בין לשבת בחוץ על ספות מפנקות מתחת לסככה או בתוך חלל המסעדה הממוזג , הריהוט מעץ  והכל בלוק וינטג' תחושה של צימר בגליל אבל בעיר.בתוך פנים המסעדנה ישנה גלריה שמוכרת ומציעה פריטים כמו תכשיטים, תיקים בגדים אביזרים לבית ועוד.ציונה בניצוחו של השף ניר תמרי  מציעה תפריט מגוון, חדשני ומעניין ושם דגש על אוכל איכותי, משובח, מחומרי בגלם הטובים ביותר. המטבח מורכב מטעמים מכל העולם, וממאכלים איטלקיים ואותנטיים בפרט.ארוחת הבוקר מאד מגוונות ומפנקות לאנשים בררנים  such as me ארוחות הבוקר מוגשות ביום ו' עד השעה 15:00גיל ואני החלטנו להתפרע על 2 ארוחות בוקר שופעות מרכיבים ומגוונות כמו שאני אוהבת בחרנו בבוקר שוק, שכללה כדורי גבינת עזים, צלוחית דגים כבושים,זיתים ,סלסלת לחמים, שני משקאות לבחירה וביצים גם לפי בחירה. תחילה קיבלנו מיץ תפוזים טבעי שנסחט במקום וסלסלת לחמים שכללה לחם אגוזים מקמח מלא, בייגל טרי עם זיתים, חמאה וריבה. כדורי גבינת עזים על מצע פסטו עגבניות טריות ופיצוחים שהבנתי מנתנאלה (הבעלים) שהם מכינים במקום בשילוב לאבנה היו מופלאים בטעמם, במרקם עדין ולא מלוח ודומיננטי מדי.

בחרנו בחביתה עם בצל מקורמל וגבינת גאודה. החביתה היתה מצוינת בזכות הבצלים המקורמלים שנראה כי טוגנו הרבה זמן במחבת וקיבלו מרקם וטעם קרמל מתקתק נהדר והגבינה היתה בשפע היה כייף לחתוך את החביתה עם המזלג ולגלגל ביס מושלם עם גבינה שמותכת. הירקות בסלט נחתכו גס, והתיבול היה עדין ומדויק הסלט טרי ומרענן. כמו כן פינקו אותנו בחומוס הבית עם גרגירים. בחרנו בארוחה נוספת , בוקר מאזטים שלושה מאזטים, ביצים לבחירה, סלסילת לחמים, קפה ומיץ טבעי .


בארוחה השניה בחרנו בחביתה עם פטריות ובגלל אהבתי לדגים אז היה ברור שאתפרע ואזמין כמה שיותר מהמאזטים של הדגים
סלמון כבוש וגם איקרה לבנה במרקם וטעם משגע, סלט פלפלים מוחמצים וגבינה בולגרית מעל והרינג בתחמיץ עם בצל סגול וירוק.

האיקרה
הסלמון


וכך נראה משתה שהוא ארוחת בוקר מפנקת שכלל חביתות מפנקות ושפע של מאזטים מגוונים, דגים כבושים  (סלמון והרינג בתחמיץ) כדורי גבינת עזים בפסטו על מצע עגבניות שרי, איקרה לבנה, סלט פלפלים וגבינה בולגרית, חומוס גרגירים וסלט ירקות טרי ומרענן.

הקפה שאחרי יחד עם הלחם והריבה


בא לכם לאכול ארוחת בוקר מושקעת מחומרי גלם טריים באוירה כפרית ציונה הוא המקום עבורכם כן בהחלט שווה את הרבע שעה נסיעה מת"א , השירות אדיב ומחויך והאוירה הכי משוחררת ורגועה ומעל לכל, מאד טעים. 


ציונה
וייצמן 18 נס ציונה 








































אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה