יום חמישי, 14 באוגוסט 2014

ויטנאמית ברוטשילד ,וונג שמה

עודכן ב21.01.13
קראתי לא מזמן  על המלצות למסעדות אסיאתיות שנפתחו לאחרונה בת"א ובתור חובבת אוכל אסיאתי  אמרתי לעצמי שאני חייבת ללכת ו לטעום ולדגום. וונג ,מקום חדש יחסית ברוטשילד שמגיש  אוכל ויטנאמי. ויטנאמי, לי זה כבר נשמע סקסי ומעניין. אין דבר יותר מנחם ממרק בחורף וזו היתה נראית לי הבחירה הראשונה אז בחרתי במרק פו בקר שכלל אטריות
בשר בקר וירקות. המרק מוגש עם פלטת ירקות ועשבי תיבול בצד,נבטים, בצל חי, פלפל חריף, כוסברה ולימון.המרק בהחלט נראה עשיר , השילוב בין החם וקר הוא נפלא. אהבתי להוסיף ירקות טריים לתוך מרק חם ומהביל.,אולם טעמו היה תפל למדי. בעיניי היה מיימי ולא הכי טעים.
מבחינתי המנה שהכי הפתיעה אותי והיתה לי טעימה עד מאד זה הספרינג רול'ס במילוי השרימפס והעוף
כן ,ציפיתי לאיזה אגרול סטנדרטי והופתעתי לקבל אגרול בשילוב של עוף ושרימפס עם ירקות מאד פיקנטי שעוטפים אותו בחסה ונענע ותובלים ברוטב הויסין המשגע. זו אמנם מנת אפרטיף אבל בהחלט היתי חוזרת רק בשביל המנה הזו.















הזמנו לחמניות באן מאודות עם פילה דג לבן בטמפורה. אני לא באמת חשבתי שהדג בטמפורה ישתלב לי בלחמניית דמוי המבורגר והופתעתי לטובה. שהשילוב היה מצוין וטעים. הלחמניות היו רכות , והדג היה קריספי ושחה לו בתוך רוטב
 האיולי עם הרבה ירוקים מעל.אני מאד אהבתי.
















כמובן שניסינו את ה beef ban  ,שוב מדובר בלחמניות באן מאודות (במרקם ענני) ממולאות
בתבשיל בקר רך ונימוח ,שפע של איולי וירוקים  מעל. זה רק נראה כמו המבורגר אבל זה ממש לא , אני התמוגגתי מרב שהיה לי טעים.






































המשכנו לגזרת הדים סאם שהיו במילוי עוף ובקר , טעימים מאד.
אבל לא נרשמה פה איזו התרגשות סוחפת שתלווה באיזה גרגרור קולני או דומה לזה.















אם אנחנו כבר במסעדה וויטנאמית כדאי לטעום גם  איזו מנה מהווק  שיהיה אותנטי לא ?
לקחנו מנת  אטריות עם שרימפס וקלמרי ברוטב סאטה (חמאת בוטנים)  לימון ופלפל חריף. 
המלצרית תיארה את המנה כמנת הדגל ועל כן היו ציפיות גבוהות.
המנה היתה די מאכזבת, הרוטב היה סטנדרטי בטעמו , הקלמרי היה צמיגי  למדי ואפשר להגיד שזו היתה מנת נודלס די  פשוטה בטעמה.















מנה נוספת שהוזמנה היתה מנת אטריות מרובעות עם קלמרי ,שרימפסים ,שעועית ירוקה וברוקולי
היו מעט שרימפסים ושוב הקלמרי היה צמיגי ולא נעים בפה.התנחמתי שלפחות היו הרבה ירוקים להתעסק איתם. בעיניי עוד מנה סטנדרטית שלא ממש ממריאה.
















אני חייבת לציין שישנן מנות שאני אוהבת במקום , כמו הספרינג רולס המטודנים עם השרימפס שאני מאד אוהבת ואת והבאנים אבל בגזרת הנודלס הם לא מצטיינים , ניסיתי יותר ממס' פעמים , אז פשוט לא.















ולקינוח הזמנו בננות  מקרומלות שהיו על הקליפה  ( חייבת לציין שזה לא הכי אסתטי בעין )
עם קציפת יוגורט בצד. קינוח חמוד ולא יותר.
היתי מצפה למשהו מתוק וטעים יותר.















לסיכום החוויה היתה די בינונית בסה"כ , אני באופן אישי נהנתי יותר מהמנות הראשונות ומלחמניות הבאן.
הנודלס די אכזבו והיו די סטנדרטים ולא מרגשים.
עדכון מה08.04.13

חזרתי שוב לוונג כי היה בא לי איזה נשנוש בקטנה אז שמתי פעמיי לוונג כי זכרתי שאהבתי פעם שעברה את הספרינג רול'ס במילוי השרימפס והעוף ברוטב הויסין .
חזרתי במיוחד לוונג בקווסט למנה הזו.
ואכן הם היו נפלאים , הבשר היה פיקנטי והיה קראנצי מבחוץ , והרוטב , הוי הרוטב בא לי לשחות ברוטב הזה.















ואם אנחנו פה לא נתענג בבירה יפנית ?
















בייבי שרימפס מוקפצים עם בוקאצ'וי














וונג

רוטשילד 15 ת"א

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה