יום חמישי, 14 באוגוסט 2014

שלמות במקום של בשר


לא בכדי מקום של בשר בנווה צדק נחשבת לאחת מסעדות הבשרים הטובה בת"א.התלבטתי רבות בין NG שנמצאת גם בנווה צדק לבין מקום של בשר  ולאחר התייעצות קלה בין בלוגרים כולם הסכימו פה אחד שעליי ללכת למקום של בשר וכך היה.אהבתי את העיצוב של המקום , נראה יוקרתי אבל לא יומרני , היופי שבפשטות. פתחנו את הערב ב2 כוסות יין לבן של גוורצטרמינר. מה אומר ומה אגיד הופתעתי כ"כ שמתחילת הערב כל מנה כל דבר שיצא מהמטבח אהבתי והתלהבתי שאין לתאר. בד"כ ישנן מנות שאני אוהבת יותר , לפעמים מנה ראשונה מאכזבת או הקינוח צולע.כאן במקום של בשר פשוט נהנתי מכל מה שיצא מהמטבח. פשוט אושר צרוף. אתחיל במנה שלכבודה נתכנסו בערב זה : 300 גרם אנטריקוט: בחרתי בנתח זה מאחר ואני זו שביקשתי את הנתח הכי שומני שיש וכמה שפחות סיבי. אנטריקוט  it is 300 גרם של אנטריקוט  עסיסי, אדום ונראה רוטט מבפנים , עשיר בטעמים , 300 גרם של אושר (:
 אני תמיד אומרת שהבשר טוב הוא טוב רק עם מלח גס ופלפל שחור גרוס ואכן הבשר היה איכותי ועסיסי ועדיין התפתיתי לטבול מעט ברוטב של הגבינה הכחולה (אני סאקרית של גבינה כחולה אני מכורה לטעם שלה) אז כמובן שהשילוב בין הסטייק לרוטב היה אגדי בעיני !
הזמנתי למנה ראשונה את סלט הבייבי תרד , עם תפוחים , פקאנים וגבינה כחולה. נראה פשוט אבל ככה טעים ומשגע.אוהבת את החריפות של הגבינה הכחולה משתלבת עם טעמם המתוק של התפוחים והפקאנים המסוכרים , ביס שהוא כולו הנאה וטעמים מנוגדים. YY כ
מה שבא לי שוב  שוב.



יש לי חולשה לגראטן אז כמובן שביקשתי את התוספת הזו לצד הסטייק. אין לתאר  את גלגולי העיניים לנוכח המראות והטעמים שעל הצלחת. שלמות !

כמו כן אני תמיד מזמינה את התרד בשמנת ושום שהיא חלומית.

היה בא לנו משהו מתוק לקינוח אבל לא שוקולדי , חיפשתי משהו אחר ובהמלצתה של המלצרית הזמנו שתי אצבעות פילו ממולאים בתפוחים עם גלידה משובחת בצד וקליפות תפוחים שלא רק נראו  טוב על הצלחת אלא גם היו טעימים.   בעת קבלת החשבון קבלנו 2 מאפינס שקדים שחוסלו בבוקר שאחרי  עם הקפה בהנאה רבה.

לסיכום, היתה זו ארוחה נפלאה במקום של בשר , השירות מנומס ומקצועי , אוירה נינוחה בשעת שקיעה קסומה בנווה צדק עם חלונות שמשקיפים על הרחוב. המקום משדר יוקרה אבל ללא פלצנות יתרה. מקום שמגיש אוכל טוב , טוב מאד  עלי לציין. אני לשם בטוח אחזור!  

מקום של בשר 

שבזי 64 נווה צדק,

תל אביב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה