יום שני, 18 באוגוסט 2014

בינדלה *המסעדה נסגרה *

בינדלה התל אביבית היא סניף בינלאומי ראשון של רשת מסעדות שווצריות , זוהי מסעדה איטלקית עם החלל שעוצב בהשראת היקב בטוסקנה .המקום משדר יוקרה וסוג של רילקייסשן שהתאים לחברתי ואני לחגוג בו את היום הולדת בצהרי היום. בחרנו ארוחה אחת עסקית שכללה תה קר חסר טעם ועניין , מנה ראשונה ועיקרית .
כמו כן בחרנו במנות נוספות לא בעסקית . אתחיל במה שכן היה טעים :רביולי פתוח בשר קינג קראב, שאלוטס, אפונת גינה, יין לבן, שמנת וחמאת עגבניות . המנה היתה  סופר  עדינה , בשר הקראב היה מספיק דומיננטי אבל לא בצורה עזה והשתלב עם הירקות ושוב הורגשה יד מאד עדינה במנה הזו . מאד מוצלחת מבחינתי .  אגב זו היתה המנה הכי טעימה בכל הארוחה כל שאר המנות היו סבירות ולא מעבר .



הקוקטיילים שליד להשלמת החגיגה


כמנה ראשונה בעסקית בחרנו בסלט  קיסר : חסה רומית, חזה עוף, קרוטונים, פרמזן, רוטב קיסר .מנה רגילה סבירה לא משהו לדווח עליו .




הזמנו גם  קלאסיפולפטה: קציצות כרישה, ריקוטה, פרמזן, גבינת עיזים, תבשיל עגבניות וחצילים. קציצות תפלות , חסרות טעם ועניין, המנה הזו היתה ממש נפילה והתביישנו להחזיר אותה..


כמו כן בחרנו באניולוטי בעבודת יד במילוי תרד, ריקוטה, גרידת לימון, אספרגוס, חמאה שרופה, מרווה ופרמזן.אני לא התלהבתי מהמנה לא היה בה שום דבר עז טעם או מעניין היה סביר ולא מעבר .



קינחנו בפנה קוטה בטעם צ'אי.גם פה ממש לא התלהבתי , לא היה לי מתוק מדי הרגיש כמו לאכול מעדן חלב לא איזה קינוח גורמה במסעדה שווה .



לסיכום , בינדלה ללא ספק מהודרת ובעלת תודעת שירות גבוהה מאד אם כי אני מהאוכל לא ממש התלהבתי , הורגשה יד מאד עדינה באוכל לעתים נראה שעדינה מדי כי חסרים (לי באופן אישי) מרכיבים או תבלינים שיעיפו את המנות למקום גבוה . בבינדלה זה לא קרה , לא היה איזה ביס שהטריף אותי בצורה כזו שארצה לחזור שוב .
אז אני לא /: .

מסעדת בינדלה
מונטיפיורי 27 תל אביב יפו
טלפון 03-6500071

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה