יום חמישי, 14 באוגוסט 2014

הפתעה בוולפנייטס יהודה מכבי

עודכן ב10.06.13,
גילוי נאות הוזמנתי כאורחת לוולף נייט בסניף ביהודה מכבי עם החברים מקהילת המבורגר ישראל .
באתי עם רושם די בינוני מוולפנייטס בסניף שליד ביתי בלילנבלום. זכור לי שם המבורגר בשעות
הלילה המאוחרות שנצלה יותר מדי על הגריל והוגש כ-well done  למרות שביקשתי מדיום וול ולא היה
 איזה משהו מרגש או מפתיע בקציצה שגרם לי לסוג של התעלות או אורגזמה קולינרית כזו או
אחרת ולכן גם לא חזרתי שוב .
אולם שהוזמנתי לסניף ביהודה מכבי שמתי את הרשמים בצד ואמרתי שנתן לחוויה לקחת אותי וכך היה.
נתחיל מהסוף להתחלה,כן הוגשו לנו מס' קומבינציות המבורגרים שונות במבחר טעמים ורטבים.
אבל גולת הכותרת היתה בעיניי שני המבורגרים שהוגשו בצלחת והיו ורכבים מ:
קציצת בקר (מבשר שפונדרה)  וקציצת טלה  שהוגשו במידת עשייה מדיום כולל המיצים שניגרים.
 ללא תוספת של לחמניה , רטבים או חמוצים.
בשר משובח ועסיסי ,שוב כי זה מדיום ולא מדיום וול שזה בד"כ יבש וקשה לאכילה.
במיוחד נהנתי מבשר הטלה , כי אני "סאקרית" של בשר כבש שמן ,ולא , הפעם הוא לא הוגש
כקבב אלא כהמבורגר והמבורגר מצוין עליי לציין .
תכלס בשר נטו על הצלחת זרק אותי למחוזות חדשים של הנאה וכן שונה מהקונספט של המבורגר
בלחמניה עמוס רטבים וחמוצים .
נטו בשר  עסיסי טעים וטוב .אז מה עוד היה לנו שם :Wolfnights Special 
המבורגר בקר וטלה עם רוטב מיונז ושום קונפי, גבינת אמנטל ובייקון.
קציצה עסיסית שטעמו של הטלה היה דומיננטי .
אהבתי את השילוב עם הבייקון שלא היה מלוח למדי  ומעל אמנטל על זה בטח אמרו השילוש הקדוש.
 המשכנו עם Texas Burger
המבורגר בקר עם בצל מטוגן ורוטב ברביקיו פיקנטי.הבשר היה טוב אבל נראה כי מידת העשייה
היתה לכיוון ה-well done  דבר שפגם בהנאה ובטעמו של הבשר כפי שצוין קודם תערובת הבשר
היא די טובה.עליי לציין גם את הרטבים שלוו למנות , כמו רוטב הברביקיו שהיה סמיך וטוב .
כמו כן הוגש רוטב קיסר שלדעתי משדרג כל מנה באשר היא , ובתור חולת אנשובי שמחתי שגיליתי
 את הרוטב הזה בשולחן.
3 Baby Combo
בייבי + בייבי עם רוטב צ'יפוטלה + בייבי עם גבינה ומיונז שום קונפיפה אפשר להגיד שדי התאכזבתי
כי התחלתי להבין דבר אחד או שניים מהשיח על המבורגרים  ומאחר והקומבנציה הזו כללה המבורגרים
קטנים הם ניצלו מהר מדי על הגריל והיו  well done  משמע די יבשים.
קיוותי שיהיו עסיסיים ואיכותים כמו הקודמים.
 ממשיכים עם : Eggburger
המבורגר בקר וטלה עם ביצת עין ורוטב צ'יפוטלה.לאחרונה ביצים לא באות לי טוב ולכן החלטתי
 לוותר על מנה זו ומאחר ששמעתי קולות פליאה על הקציצה הזו החלטתי לוותר על הביצה מלמעלה ולשים ביס גדול בקציצה העסיסית שטעמו של הטלה היה עז ומאד דומיננטי .
אני  מאד אהבתי ואין ספק שבפעם הבאה אדע בדיוק מה להזמין ,
אחדד את הזמנתי לסוג הבשר האהוב עלי שנדגם ונטעם : בשר כבש  ודגש על מידת עשייה מבחינתי,
חובה מדיום  אחרת זה פוגם בטעם ובהנאה מהבשר. חבל.

הצ'יפס המשגע
,היה קריספי וטעים.
Veggie Burger
המבורגר צמחוני עשוי מטופו ופטריות פורטבלו בלחמניה מקמח מלא עם עגבניה,
נבטי צנונית ורוטב פסטו. 
אני לא מחסידי הטבעונות וזו היתה הפעם הראשונה שלי שאכלתי המבורגר צמחוני .
זה לא ממש הרגיש לי כמו המבורגר אלא יותר לכיוון  של לביבת ירק עם טופו ופטריות שהיתה טעימה,
עסיסית ומתובלת דיה .

לסיכום זו בהחלט היתה חוייה מתקנת מזו שחוויתי בסניף אחר של וולפנייטס .
הבשר הוא אותו בשר שנבחר בקפידה מנתחים טובים בכל הסניפים , אני חושבת שלפעם הבאה אני פשוט
אחדד את מידת העשייה וסוג הבשר .
ללא ספק המבורגר זו אחת המנות היותר מנחמות.
כ"כ הרבה נחמה בלחמניה אחת גדולה שעוטפת את הבשר באהבה .

וולפנייטס
יהודה מכבי 53 תל אביב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה