יום ראשון, 24 באוגוסט 2014

סבסטיאן בהרצליה

קפצתי לסבסטיאן בשישי בערב אחרי שלא היה מקום בקפה נואר ( אחד הפייבורטים שלי ) אז הלכנו להכי קרוב שזה סביסיטאן רק בגרסה של מקום הרבה יותר גדול  ברוח ניו יורקית .
בניגוד לקפה נואר המקום הרבה יותר גדול והומה ,ישר התחברתי להמולה והקצב ( כבר הוספתי נקודות נוספות לטובת המקום ) . 
פתחנו את הערב , הוא בבירה ואני בכוס יין אדום צוננת. 
הזמנו למנה ראשונה את הברוסקטה שרימפס ואספרגוס ברוטב של חמאה שום ועגבניות , שהיתה המצטיינת
של הערב בעיני . על ברוסקטה הונחו שרימפסים ששחו ברוטב חמאה עשיר וטעים עד מאד והלחם
ספג היטב את הרוטב.זו מנה שבאמת אפשר ללקק את הצלחת עד תום ועדיין אי אפשר להגיד די .





















אני הזמנתי מנה ראשונה ממנות הספייישל  רול ויטנאמי. מדובר בדפי אורז ממולאים בדג נא בתיבול אסייאתי עם העקצוץ החריף והמוכר .






















לעיקרית הזמנתי את המוסר ים על ריזוטו עגבניות, האמת שקצת התאכזבתי .
הגיע נתח גדול של דג שקצת התייבש וכל הסיפור הזה עם הריזוטו לא התחבר לי .
 לא כזה אכלתי מהמנה והשארתי את רובה על הצלחת.





















הפעם וויתרנו על הקינוח , ניתן להגיד שבגדול  די נהנתי בעיקר ממנות הפתיחה שהיו מעולות ,
הסטייק פילה של הפרנטר היה מצוין  במידת עשייה נכונה , מדיום ובתיבול עדין, הדג שלי היה פחות .
אהבתי את את המקום בבחינת עיצוב החלל הגדול , המוזיקה , המולת האנשים , השירות היה אדיב
 בסה"כ החוויה היתה די חיובית ונראה כי אחזור שוב .



סבסטיאן
משכית 33, הרצליה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה