יום חמישי, 14 באוגוסט 2014

THE BUN האסיאתית האהובה עלי

עודכן ב05.02.13 הרבה שמעתי על דה באן ,סוג של בר אוכל פיוז'ן אסיאתי בואך שוק הכרמל. בהחלט עונה על ההגדרה של מקום איכותי בלי הרבה פוזות בניגוד למסעדות אחרות שעלו על הטרנד האסייאתי שיותר משקיעות במקום  בפוזה ופחות באוכל. תחיל בעיקר עם הלחמניות המאודות והבשר המפורק שאין כמעט גיחה של שוק הכרמל שלא נגמרת בביקור בדה באן לשם ההנאה הזו.
ועכשיו תכלס למנה לשם זאת נתכנסו כאן , באן מפורק עם צלעות בקר, מנת הדגל כאן היא הלא הלחמנייה המאודה, שמגיעה במספר מילויים. בחרנו באופציה של המפורק : צלעות בקר בבישול ארוך, מלפפון חמוץ, רוטב מיסו וברביקיו. התענגתי מכל ביס וביס ,מלחמניית העננים המאודה, משפע הבשר , מהרטבים והשילוב עם המלפפון החמוץ. קסם של מנה !




















ויש גם את הגרסה הנפלאה עם הדג


תמונה נוספת מהדג הדלישס ...

אמנם באיכות עסקינן אז נתמקד בזאת. הזמנו בהמלצת הברמן (או שמא זה היה השף? הבחור הנחמד בקיצור)
סלט פאפייה ירוקה חצי חריף עם בוטנים  שהגיע עם עגבניות שרי ,פפאיה ירוקה, עשבים ובוטנים, צ'ילי ורוטב שזיפים. לא יכולתי שלא  לחשוב על הבית התיאלנדי  בהקשר לסלט הנ"ל כי זה ה-סלט שם. האמת? שהתאכזבתי.
היה לי קצת חמוץ מדי , לא היה לי מספיק ג'ינג'ר ואם כן אז הוא לא הורגש.

המשכנו עם מנת פתיחה נוספת טרטר מוסר שהונח על קרם חצילים במיסו שהיה יותר ממצוין. המנה היתה עשירה בלימון , אני ממש ליקקתי את הצלחת.

ולהפתעת הערב :הומלץ לנו לקחת את הקריספי צ'יקן  אני אמרתי לעצמי ,מה כבר יוכלו לחדש לי בפרגית ?
הופתעתי  לטובה , מפרגית שמגיעה על סטיקי רייס עם צ'ילי מוחמץ ורוטב חמוץ חריף. נשמע אמנם פשוט אבל בהחלט טעים , הבשר היה כ"כ רך וכ"כ אהבתי לטבול את קוביות הסטיקי רייס ברוטב.  היה ערב מהנה במיוחד , אני עוד בטוח אשוב ולו רק בגלל הלחמניות שפונדרה האלו. אני כ"כ מאוהבת !






.














The Bun 
הלל הזקן 18 תל אביב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה