יום חמישי, 14 באוגוסט 2014

בניולה * המסעדה נסגרה*


חשבתי על מקום אינטימי לחגוג יום הולדת  לחבר חשבתי על בניולה .מה יותר מתאים ממסעדה צרפתית באוירה אינטימית ואוכל מתוחכם .זו היתה ארוחה עם שובר שכלל 5 מנות ראשונות , 2 עיקריות וקינוח .המקום מקסים , די אינטימי , שירות מפנק ואוכל טעים .גולת הכותרת במנות  הראשונות היתה המנה הזו: קלאמרי וקוקי סן ז'ק בקרם אפונה ופטרוזיליהמנה מאד עדינה למרות הצבע העז. די מיוחדת בטעם שלה .לא משהו שהכרתי בעבר שהשתלב עם פירות ים.
פתחנו עם לחם הבית שהגיע עם טפנדים.
המנות מתחילות להגיע לשולחן ואני כבר מחייכת.פטה כבד אווז ומרמלדת אוכמניות הפטה היה נימוח היה די טעים.


סופלה פטריות כמהין, מנה מאד מעודנת .




המשכנו עם סלט סלק, יוגורט עיזים וסשימי סלמוןהשידוך בין סלמון ליוגורט תמיד טעים ומבורך.
אני אישית לא אוהבת סלק , אז הוא די נשאר יתום בצלחת.

הופתעתי מאד לטובה מהמנות העיקריות , גם בגודלם וגם בטעמם.
חלקנו בגראטן פירות ים,מבחינתי זו היתה מנצחת מאחר ואני מסוחררת מרב אושר מכל גראטן באשר הוא .
שילוב של שמנת , שום ומוצרלה יבוא טוב כמעט על כל דבר .
אז כמובן שהסתחררתי מהמנה הזו בשילוב עם פירות  הים הניחוח היה משכר.
גם שרב המנה כבר נגמרה לא הפסקתי לגרד עם כפית את הרוטב שנותר.

חלקנו מנה עיקרית נוספת :אסקלופ שייטל, קוקטייל פטריות ומח עצם
חייבת לציין שאני אוהבת את הבשר שלי נטו בשר מלח גס ופלפל גרוס סאטו לא משהו מעבר , ובטח שלא כל מיני זיגוגים ומתיקות למינהם.
אבל פה אני חייבת לציין שהופתעתי לטובה והמנה היתה מצוינת.
המלצר אמנם הגדיר את השייטל כסיבי וכאלו וקצת חששתי אבל הבשר הגיע נימוח כ"כ .
השילוב בין  הפירה ,הפטריות וציר היין הפך את זה למנה מושלמת.
כן זו מנה שיכולה להיות מוגשת בכל מסעדה , וכבר אכלתי מספר מנות  כאלו במספר מקומות ולא היה לי טעים כך.

סיימנו את הערב בפלטת קינוחים.סיגר של שוקולד, אגוזים ונקטרינה על גנאש יוגורט כבשים ושוקולד לבן .טעים מאד , אוהבת את השילוב בין המתוק והחמיצות ל הפירות .
פבלובה פירות יער, מנגו ונקטרינה.
הברמן המליץ לשמור את הקינוח הנ"ל לסוף כי הוא הכי טעים.
פוטיפור נוגט בקרם פאטיסייר ופירות טרופיים.
האמת? שהוא צדק מאד , התמוגגתי מכל ביס וביס.תודה לעודד מלך על התמונות הנפלאות.


בניולה
הרכבת 28 , תל אביב.
אין ספק שאני מתכננת לחזור שוב ולו רק בשביל ההתאהבות שלי בגראטן פירות הים.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה