יום חמישי, 14 באוגוסט 2014

הוגו בר, שף תאכל 2013

עודכן ב24.01.13
כמה חיכינו וציפינו ליום הבחירות ולו בכדי להצביע ולהשפיע ולהנות ממזג האויר המשגע ולטייל בעיר .
אז נערכנו מבעוד מועד וקבענו מסאג' בנווה צדק וארוחה בהוגו שבמתחם התחנה.
הוגו - ביסטרו ובר, הממוקם ב"וילה וילנד" מבנה הסטורי בלב מתחם "התחנה" המשוחזר ,בסמוך לשכונת נווה צדק הציורית, ומשקיף לעבר יפו העתיקה והים התיכון.
זה היה היום האחרון למבצע שף תאכל בו היה ניתן להזמין מנה ראשונה + עיקרית + קינוח זוגי ב-84 ש"ח.
דיל משתלם לכל הדעות.
יש להם גם מבצע הפי האאור בין 17:00 ל-19:30 , 1+1 על בירות מהחבית.















אפתח גם כאן עם המנה המוצלחת מבין כולן : מנת הספריבס עגל בעישון ביתי
הבשר היה מצוין , רך ושמנוני במידה שגרם לי למספר גרגורי התפעלות. כמובן שוויתרנו על גינוני "מלכת אנגליה"  ואכלנו בידיים וליקקנו עד תום. המנה הוגשה עם פסטה מטוגנת ותפלה במקום שפצלה.
התוספת היתה מאד מיותרת וחסרת טעם. אני נתקלת בתופעה הזו בהרבה מסעדות שלא כ"כ משקיעים בתוספת ולא תמיד יש קשר בין העיקרית  לתוספת. העיקר שיהיה משהו ליד , לצאת מידי חובה וזה כ"כ לא לעניין בעיניי כי זה פוגם בהנאה שלי מכל המנה. אין עוררין בשר העגל היה מצוין.















בין לבין המנות הברמן הזמין אותנו לצי'יסרים של רום (לבקשתי) בואו ונגיד שזה בשילוב הבירה גרם לי לחייך עוד יותר ולהוסיף את המסאג' שלפני אז בכלל כולי התלהבתי והתפעלתי על היום חופש המופלא הזה באמצע השבוע אני רוצה עוד !
חברה שלי הזמינה כאפרטיף את צלחת השרקוטרי עם ירקות כבושים, חרדל וזיתים
מנה קטנה אך חביבה , הפטה היה נימוח טעים.















תמיד שאני מזמינה בירה זה בילט אין אצלי להזמין קלמרי מטוגן
אכן הזמנתי את הטבעות קלאמרי איולי לימון ,היו טעימות ומשביעות רצון.
















קינחנו בקרם ברולה שהיה טעים ודי סטנדרטי.
המקום מקסים , האוירה נעימה , השירות מצוין .
היה בהחלט טעים וחביב , ועוד במסגרת שף תאכל בכלל יצא גם זול.
החסרון בעיני שהשירותים בקומה למטה, וצריך לצאת מהמסעדה ולרדת למטה (בחורף זו קצת טרחה כי זה קר וכ'.)
















הוגו ביסטרו בר
ביסטרו, בר מסעדה, בשרים, דגים, פירות ים
מתחם התחנה, תל אביב
טלפון: 053-8094239

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה