יום חמישי, 14 באוגוסט 2014

אל באבור

עודכן ב02.06.13
חשבנו לאן ללכת בצהרי יום שבת וחשקה נפשי בבשר אז חשבתי על קונספט של מסעדה מזרחית אבל בא לי על מסעדה שהיא מעבר לשיפודים ומגוון סלטים סתמיים (ע"ע הזקן והים ביפו: מיליון סלטים שנראים מאד טוב על השולחן בגלל
הכמות והצבעים אבל למעשה הם רובם תפלים ומשעממים) .
שמעתי על אל באבור דרך בייגלה וכבר אז התפתח לי קריווינג  מטורף לבשר כבש.
אני טיפוס של כבשים יותר מאשר בקר.
אתחיל במנה שלשמה נתכנסו כאן והיא : צוואר טלה ממולא שבושל כ8 שעות .
מה אגיד ומה אומר ? מעדן !
אני התענגתי מכל ביס וביס.
הבשר היה כ"כ רך ושמנוני שנפל בשניה מהעצם .
כל הנוזלים ניגרו על על האורז והפריקי.
היה חסר טיפה מלח ולאחר שהוספתי זה פשוט שדרג את המנה פלאים.
מנה כזו שמתאימה לזוג עולה כ185 שח וזו באמת מנה מעניינת שהעלתה בי כמה גרגורי הנאה.






































כמובן שהיו לפני סלטים שפתחו לנו את התאבון ויגרו את החך.
עם הסלטים הגיע חומוס טעים ולאפות למרכז השולחן , אהבתי את המרקם של החומוס
וחשבתי שהוא מצוין. הסלטים היו טובים , טריים וטעימים.

















אהבתי במיוחד את סלט  הרוקט בלימון וזעתר,
אני אוכלת הרבה רוקט ביום יום אבל לא נתקלתי בגרסה הזו והתענגתי מכל ביס וביס.


 את סלט הגזר פחות אהבתי כי הרגשתי שהשמיר פגם בטעמו.
אני מכירה את זה בגרסה המרוקאית  והיא טעימה לי יותר.
כמו כן היה סלט עם כרוביות מטוגנות בטחינה שנבלע חיש קל (כי היה כ"כ טעים) ושכחתי לצלם.

סלט החצילים היה טעים אבל לא איזה משהו מדהים , די ויתרתי עליו כי רציתי מקום לשאר המאכלים
שטעימים לי יותר .
כמו כן אהבתי את סלט תפו"א בגרסה חמוצה שהיה אף טעים מאד.
הבמיה היתה טעימה והזכירה לי את התבשילים מבית סבתי הטריפוליטאית ז"ל.
אם הם הזכירו לי את סבתי אז בהחלט מגיע להם כבוד כי מדובר באוכל עם טאץ' אישי ולא מסחרי.

קינחנו בקפה שחור בתום הארוחה היתי כ"כ מדושנת מעונג שלא היה לי מקום אפילו לסיום מתוק.
לסיכום : אהבתי ולגמרי בכוונתי לחזור.

אל באבור
04-9891619
                                                              
 יקנעם, מרכז מסחרי כוכב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה