יום חמישי, 14 באוגוסט 2014

קפה 48 * המסעדה נסגרה *

קפה 48 איננו בית קפה שבאים לשתות קפה אלא מסעדת שף בניצוחו יהונתן בורוביץ' .
אהבתי מאד  לשבת על הבר ,הברמנית היתה מאד חביבה ואדיבה כל הזמן התעניינו אם טוב ונח לנו .
ניתן לסכם שהאוכל מאופק ולא עמוס במרכיבים  אם כי לפעמים היופי הוא בפשטות. למנה ראשונה הזמנו כבד אווז בציפוי תפו"א פריך ובייקון .הכבד היה כ"כ רך ואדום מבפנים ואהבתי את הקראנצ'יות מבחוץ. אכלתי את המנה הזו כבר מביקורי הקודם שהיה די חפוז ולכן החלטתי לבוא שוב ולו בכדי לטעום 
 את העונג הזה.

מנה נוספת שחלקנו היתה רביולי כבדי עוף.בצק הרביולי היה דק אבל לא מדי,הכבד היה נימוח זו היתה  מנה קטנה אבל בהחלט טעימה ומיוחדת.מאד הזכירה לי את הרביולי בבאסטה.

הזמנו יין רוזה שיפתח לנו את הצ'אקרה כרגיל.

מנה נוספת שאני מתלהבת ממנה במיוחד ההיא : לחם תירס גיליס. לחם תירס וגבינת צ'דר מומסת מעל וקרם פרשאיזו מנה נהדרת וטעימה אמנם לא זולה אבל היא כ"כ מיוחדת השילוב בין הצ'דר ללחם תירס  הוא אלוהי אני לא הפסקתי להתפעל.

אכלנו גם קלמרי על קרם אפונה בתור חובבת פירות ים חשבתי שהמנה הזו תמריא אבל היא לא כ"כ צלחה . ראשית כמות הקלמרי היתה קטנה ,הפירה אפונה היה לי מתקתק מדי משהו שם לא התחבר לי. 

אחת ממנות הדגל של המקום היא : שפונדרה בלחמניית קייטנה: בשר בקר בבישול ארוך, קטשופ ביתי, פלפלים חמוצים סנדויץ' נהדר ולא סתם אחד הסנדוויצ'ים הטובים בעיר. אני מאד אוהבת שפונדרה ושמו כמות נדיבה של הבשר היה פשוט יותר ממצוין.

לא עמדנו  בפיתוי והזמנו : הרינג שמנמן ,איולי דאשי, בצל סגול כבוש בעלי דפנה ופלפל אנגליקיבלנו הרינג שמנמן שנח לו על איולי עם בצל כבוש שהיה מתקתק וטעים .  לא חשבתי להזמין את  הדג הזה בכלל כי נשמע לי פשוט מדי אני שמחה שא' חברי הקולינרי הזמין כי התענגתי על כל ביס וביס.

לקינוח הזמנו את הקראק פאי והאמת שפאי משיבולת שועל לא נשמע ממש מפתה אבל התוצאה בהחלט
מפתיעה וטעימה . הקראק פאי שהיה יותר ממעולה ,היה מתוק והזכיר קצת טופי , היה גם מלוח והוגש עם קצפת לא מתוקה בכדי לאזן את הטעמים . אני להפתעתי הרבה מאד אהבתי.

מאחר וטעמתי בפעם שעברה את הקארק פאי הנהדר החלטתי לגוון ולקחת את הטירמיסו‎.

לא מזמן קפצתי לשם בערב , בעיקר בכדי ללגום  כוס יין על הבר אז בחרנו בלנשנש  נקניקייה ויטנאמית שמנמנה וענוגה שהיתה מעט חריפה עם סלט תפו"א קרמי.

וסלט ויטנאמי חריף עם שרימפס שהיה כמו כן מעולה.לסיכום , אהבתי את קפה 48 האוכל טעים מאד (!!!) השירות אדיב אוירה לא מחייבת, זורמת . גם אני זרמתי.בכייף אני אומרת.


קפה 48
נחלת בנימין 48, תל אביב.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה