יום חמישי, 14 באוגוסט 2014

Rafa's- טאפס בר בדיזנגוף

כאחת שמתה על טאפסים שמחתי לשמוע על פתיחתו של המקום החדש Rafa's שמו שברח' דיזנגוף
 איזור נורדאו כזה. המקום מציע תפריט ב180 ₪ לזוג כ6 מנות , ומאחר ואני הגעתי עם כרטיס בייגלה
שילמנו 150 ₪ לזוג.דיל משתלם לכל הדיעות מאחר וגודל המנות מפתיע  הרבה יותר גדול מעוד טאפסים
קטנים ( שהם בד"כ דוגמיות.)
ברגע שנכנסתי למקום אהבתי את העיצוב , את האוירה ,האור העמום ,הרבה סקס אפיל,
את המוזיקה התוססת  (דרום אמריקאית) ברקע וזה שהיה חמים וקוזיי כזה
(אני אחת שקופאת ואם יהיה לי קר במסעדה אני מסוגלת פשוט לקום וללכת כי זה הורס לי את כל חווית הארוחה ואת ההנאה.  אז המסעדה ע"פ רושם ראשוני בהחלט הזמינה אותי להשאר.
ראשית קיבלנו לשולחן סלסלת לחמים טריים בלווי של חמאה וסלסת עגבניות טעימה ללא חיוב.
המנה המוצלחת של הערב מבחינתנו היתה :
פילה דג צלוי עם עגבניות , זיתים ולימונים כבושים בשמן זית ואורגנו .

זו היתה מנה ממש טעימה , הדג היה כ"כ רך וטרי.
ברכות לשף, באמת מאד קל ליפול עם דג ורמת העשייה שלו היתה מדויקת.
אחזור למנה הזו בהחלט בקרוב .
















כמו כן הזמנו  ארטישוק צלוי וגרידת פרמז'ן .
האריטשוקים הצלויים היו טעימים בלווי של גבינת  פרמז'ן , כמה פשוט ככה טעים.

















בהמלצתה  של המלצרית וחשקיי שלי הזמנו ארנצ'יני ברוטב עגבניות שזה בעצם כדורי ריזוטו
 אני מאד אהבתי  את המנה .
















כמו כן הזמנו את הפיש אנד צ'יפס
המנה די גדולה,רוטב הטרטר היה מצוין  והתפודים היו טעימים , שוב גודל מאד מפתיע למנת טאפס.
















מנה נוספת שהזמנו היתה : ראגו פטריות על פולנטה אפויה . אם יש שבר שאני מאד אוהבת זו פולנטה
אז כמובן שהיתי חייבת להזמין את המנה הזו , ומעל הפולנטה פוזרו ביד נדיבה  שלל פטריות ברוטב יין .
המנה היתה טיפה מתקתקה אבל בסה"כ מאד טעימה ומפתיעה שוב בגודלה.
















בהמלצתה של המלצרית בחרנו גם בריזוטו עם שקדי עגל
. זו היתה מנה פחות חזקה מבחינתו. הרגיש לי יותר כמו אורז יותר מריזוטו.
לא נפלנו אבל לא נורא כי  אהבנו את רב הארוחה.
















בגדול מאד אהבנו את המקום, אוירה תוססת וסקסית, האוכל טעים ,המנות גדולות יחסית, השירות אדיב ,
המחיר ממש משתלם. בקיצור אוירה של חו"ל אבל בארץ.
אני מאד אהבתי כמובן שחייבים  לשלב קצת אלכוהול ואז השמחה רבה עוד יותר.

Rafa's
דיזנגוף 276 ת"א

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה