יום חמישי, 14 באוגוסט 2014

הרברט סמואל ת"א - המסעדה נסגרה *

עודכן ב06.01.13

כבר הרבה זמן שרציתי ללכת להרברט סמואל לעסקית ולא כ"כ יצא .
מאחר וזה היה סוף שנה , החלטנו  חברה שלי ואני שנחתוך קצת מוקדם מהעבודה ונלך נרים כוסית לחיי השנה החדשה.
זו לא הפעם הראשונה שלי במקום , אני חייבת לציין שגם בפעם שעברה לא כ"כ התלהבתי.
אהבתי את רושפלד  בטאפס בר אחד העם ובהרברט סמואל לא התרגשתי .
דברו על המקום כ"כ הרבה פעמים אמרתי שחייבים לנסות שוב .
העסקית של המקום היא 88 ש"ח כוללת מנה ראשונה ועיקרית.
אתחיל במנה עיקרית שהיתה הכי טעימה ומוצלחת :  שרימפס קריסטל- לזניה פתוחה,זוקיני,ריחן ועגבניות
אהבתי מאד את  טעמם של הקרעי פסטה הדקים , הרוטב היה שמנתי , הטעמים היו מאד עדינים.

















הלחם שהוגש היה טרי ,כמו כן הוגש גם לחם תאנים משגע, וקבלנו כמות די נדיבה של חמאה .















תחילה הזמנו את הקלמרי על הפלנצ'ה 
שכללל תפוחי אדמה , עלים ירוקים טריים ורוטב מיונז כלשהו. המנה היתה  טעימה .















כמו כן הזמנו טרטר סלמון ואבוקדו וגם חציל בסגנון תיאלנדו , שגודלו היה פעוט וטעמו מתוק.
אני אוהבת מתוק בקינוחים פחות מתחברת באוכל.
















לעיקרית הזמנו עגל חלב- קנלוני, מנגולד ופרמז'ן בציר עגל.
מראה המנה היה מאד מגרה טעמה היה די סטנדרטי.















בהזדמנות נוספת שם בעסקית הזמנו אנטרקוט קצוץ - צ'יפוטלה כוסברה
המנה היתה די מוצלחת 



לקינוח חלקנו בנמסיס שוקולד וגלידת וניל ופס של ריבת חלב שקבלנו אותה מתוקף היותי חברה של בייגלה.
עליי לציין שהקינוח היה מדהים ,ברוטב של הריבת החלב היה מלח אטלנטי אהבתי את השילוב המלוח ויחד עם המתוק והשוקולד היה  איכותי וכל ביס היה תענוג עילאי.שאתה חושב על פינוק מתוק בסיום הארוחה אתה חושב על דבר כזה .















והזמנו גם את עוגת הגבינה הנפלאה
















לסיכום , דעתי לא השתנתה על הרברט סמואל. לא התלהבתי בראשונה ולא גם בשנית.
לא היה לי את הWOW שאתה מצפה ממסעדה בסדר גודל כזה. בכאלו מחירים אני מעדיפה ללכת למקומות אחרים.
אז יש את הבאז סביבו בגלל מאסטר שף וכ' אבל למעט הקינוח אני לא יכולה להגיד שהתרגשתי משום מנה.אותו כנ"ל גם אצל חברה שלי .



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה