יום חמישי, 28 באוגוסט 2014

המבורגר 26

שמעתי שנפתח דיינר המבורגרים בשיק צרפתי במקווה ישראל , ממש ליד הבית שלי ורק מלשמוע את התוספות שמעל כבר מצאתי ת'עצמי במשרד מפנטזת על הגבינה הכחולה ,גבינת רקלט שוויצרית, תפוח עץ מקורמל או כבד אווז ,ללא ספק תוספות מעניינות שנשמעות מאד מגרות.
 את ההמבורגרים הם טוחנים במקום , הגבינות מיובאות מצרפת, והלחמניות בריוש נאפות כמו כן במקום .
 מאחר וזו פעם ראשונה שלי במקום בחרתי  בהמבורגר Classic:
המבורגר בקר  עם גבינת אמנטל, בייקון ובצל קונפי
המבורגר בקר  עם גבינת אמנטל, בייקון ובצל קונפי.
כל הפינוקים המושחתים על קציצה אחת אז בוודאי שאגיד כן לקלאסיק .
ההמבורגר הגיע בתוך לחמניית בריוש רכה ונימוחה ובתוכה קציצת בקר  כ-200 ג' ועליה תוספות עסיסיות שבואו ונגיד שזה לא הזמן או המקום  לספור קלוריות או לחשב כמה בריא זה כי זה פשוט טעים ומושחת קולינרית !
 ההמבורגר טחון גס והרגיש לי קצת כבד ודחוס לי מדי  ,היה חסר לי איזה רוטב ג'ויסי שיחזיק לי את הכל ,אולי ירקות מרעננים?  כי ללא ספק הקציצה היתה מצוינת אבל היה חסר  לי משהו  בכדי שאעוף על ההמבורגר הזה .
הזמנו ליד צ'יפס שמוכן במקום, הצ'יפס
טעים וקראנצ'י אבל המנה
קטנה מדי (11 ₪).

ביקשנו צי'פס אחד עם  מיונז שום שהיה מצוין , וצ'יפס בטטה עם רוטב גבינה כחולה שהיה דליל ולא היתה כזו נוכחות של הגבינה הכחולה כמה מאכזב.החבר שאיתי העז יותר ממני והזמין את הכבד אווז שהיה טעים והשמנוניות של הכבד אווז יותר הורגשה מעל ההמבורגר שכפי שציינתי קודם נחתך גס והיה לי טיפה כבד ודחוס לי מדי .לסיכום , יצאתי קצת מבולבלת מהמקום הזה כי לכאורה הבשר היה טעים אך הקציצה היתה עבה מדי ולא היה שום דבר שמנוני ולי זה היה כבד ואני לא חושבת שהחוויה היתה כזו מדהימה .מאד נעים לשבת בחוץ , מוזיקת רקע נעימה ברקע , הבשר ללא ספק מצוין התוספות מושחתות ומעניינות , השירות קצת עייף אך נראה כי הם משתדלים ( ללא הועיל מסתבר) .על פניו לא נראה לי שבא לי לחזור שוב למרות השיק והטאץ' הצרפתי משהו שם לא עבד לי .

26 Hamburger Gourmet
 מקווה ישראל 26, תל אביב.
טל' 03-6005109:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה