יום חמישי, 14 באוגוסט 2014

UNO

עודכן ב09.03.13
חיפשתי מקום  חמוד ומדליק בו אוכל להפגש עם החברות אחרי העבודה , חברה שלי הציעה את אונו
ולאחר שיטוט קל באתר זו נראתה לי אופציה ראויה  , תמונות של האוכל נראו מגרות , ושמנו פעמינו אל אונו.
המקום מעוצב מקסים ,האוירה נעימה ,אורות מעומעמים שמשרים אוירה רומנטית וישבנו בפינה עם נוף
שמשקיף על המגדלים של ת"א ללא ספק זו היתה אוירה שמזמינה להשאר עוד ולתור אחר מנות טעימות.
 
החלטנו שנזמין מס' מנות ונעשה שרינג וכל נוכל לדגום כמה שיותר מנות.
אי אפשר לשבת במסעדה איטלקית ולא  להזמין פיצה אז הזמנו פיצה פונגי:   
רוטב שמנת, פורצ'יני, פורטובלו, שמפניון, עגבניה, אורגולה, פיקורינו ושמן כמהין.בהחלט WOW
זו היתה פיצה מעולה , לא חושבת שהרגשתי כ"כ את הפיקורונו אבל אין ספק ששמן הכמהין הקפיץ את המנה.
התענגתי מכל ביס וביס, אכלתי כ"כ לאט כי לא רציתי שיגמר.




תחילה הגיע לשולחן סביצ'ה בורי ,רוטב עגבניות שרופות, אבוקדו, צלפים וזיתי קלמטה.הסביצ'ה היה מצוין, רוטב העגבניות היה יותר ממעולה. ניכר שהיה בו הרבה שום , וכל מרכיבים  השתלבו במן הרמוניה מקסימה שיצרה מנה די טעימה .
















המשכנו עם סלט פטריות חם,שימאג'י, יער ופורטבלו, אורגולה, קרעי מוצרלה בפאלו ושעועית ירוקה .
סלט מפתיע , הפטריות היו טעימות , הגבינה כיאה למוצרלה כמעט ולא הורגשה , וכן  חיפשתי  בגבינה איזה
עקצוץ איזה משהו שיגרום לי לכווץ שפתיים ולהתרגש מהגבינה .
אז זהו שלא . כנראה אני לא טיפוס של מוצרלה.

בגלל שיש לי  חולשה גדולה לגבינה כחולה אז ברור שבחרתי בחונקי כמרים פורמאג'י: 
גבינת דנה בלו, שמנת, פרמז‘ן ואגוזי מלך.מנה פשוט מושלמת .
הרוטב היה כ"כ עדין  ובכלל לא חריף בגלל הגבינה הכחולה
היה בא לי לצלול לתוך הצלחת ולצלול למן חלום מתוק


לסיכום , היתה לנו חוויה טעימה באונו , השירות היה אדיב, האוירה היתה תוססת והאוכל היה מענג

בהחלט אשוב .

Uno אונו
ויצמן 2, תל אביב
טלפון:  057-9443877



           

    אין תגובות:

    הוסף רשומת תגובה