יום חמישי, 14 באוגוסט 2014

פפיטו , בר שכונתי חביב בבוגרשוב


עודכן ב06.03.13 חברה שלי כבר מס' ימים לא מפסיקה להלל את פפיטו , בר עם אוכל שבבוגרשוב. פפיטו הוא בר קטן חמים ונעים , שמגיש בירות מהחבית ואוכל , אוכל מצוין עלי לציין. נראה שרב הלקוחות שם קבועים ממש כמו ב"צ'ירס". תוכלו למצוא בתפריט מבחדר בשרים כמו צלע לבן בתנור , המבורגר (אחד הטובים בעיניי ),סנדויץ' רוסטביף משובח ,נקניקיות בבירה וכרוב ביין ובייקון ,פלטת גבינות ופלטת דגים מפתה במיוחד ועוד כל מיני פינוקים ליד המשקה. תחילה הזמנו אנטי פסטי מצוין.


בפעם הראשונה שלי שם הזמנתי כריך פפיטו : סינטה מוקפצת עם פלפל ירוק קלוי  ובצל מקורמל.הסנדויץ' הוגש בג'בטה טרייה , ביקשתי להוסיף גבינת גאודה מעל שהמנה תהייה מושחתת וטעימה יותר והתוצאה נפלאה. לצד המנה הוגשו תפודים ברוטב :שמן, פטרוזילה ושום . תוספת ששדרגה את התפודים וגם את הסנדויץ .44 ש"ח. 
בביקורי השני מאתמול  בערב החלטנו שוב לפתוח את הערב עם צ'ייסר של בחרובקה (17 ש"ח) ו-1/3 סטלה ב24 ש"ח , החלטתי לגוון  לנסות משהו חדש במטבח (כי אין ספק שהם אוהבים לאכול שם ועושים את זה מעולה ) הזמנתי את ההמבורגר ששמעתי עליו תשבוחות כה רבות. המבורגר זלמן  200 גרם בתוספת של  גבינת צד'ר מעל (אני מתה על החריפות הזו מעל הבשר. ) ההמבורגר הגיע במידת עשייה מדיום , נראה אדום ועסיסי , בשר משובח. זכרתי שאהבתי מפעם קודמת את הרוטב עם השום והפטרוזליה כך שהיתי חייבת למרוח אותו על הקציצה. היה מצוין ללא ספק (50 ש"ח ההמבורגר + 8 ש"ח תוספת צ'דר) . 

חברה שלי הזמינה פלטת דגים עשירה מכל הטוב שהים יכול להציע. היה שם אנשובי, טונה מעושנת, שפרוטים,הרינג וגולת הכותרת היתה האיקרה שכבשה אותנו בסערה. היתה כ"כ טעימ , באמת מזמן לא אכלתי כזו איקרה טעימה.




























לסיכום נראה לי שמצאתי לי בר שכונתי חדש, האוירה חמודה, כולם שם כ"כ אדיבים, האוכל טעים.

פפיטו
תל אביב, בוגרשוב 28
טלפון:  03-5477741



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה